וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג ל-CNN: "אם האוהדים ייצאו למלחמה, הם יפסידו"

הבעלים של בית"ר ירושלים לא מרפה: "לה פמיליה גזענים. תלונות במשטרה לא עוזרות, תביעות דווקא כן". על עלי מוחמד: "בשנה הבאה כל האצטדיון יקרא בשמו. זה יהיה רגע היסטורי וחשוב"

רוני לוי מול יוסי בניון פלייר/בית"ר ירושלים

הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, התראיין לרשת CNN וסיפר על המלחמה שלו בגזענות, על פרשת עלי מוחמד ועל הדרך שלו להילחם באוהדים הקיצוניים של הקבוצה.

"הם אוהדים מצוינים", סיפר חוגג על ארגון "לה פמיליה", "הם מאוד נאמנים לקבוצה, אוהבים את המועדון ואת מה שהוא מייצג... אבל הם גזענים וזו בעיה. קבוצה קטנה של אוהדים משפיעה לרעה על השם של מאות אלפי אוהדים שהם כלל לא גזענים".

הבעלים המשיך: "תלונות במשטרה על גזענות לא עוזרות כי אז האוהדים מרגישים שהם גיבורים. הדרך שלנו היא לתבוע אותם באופן אישי על כך שהם פוגעים במוניטין של המועדון. כשהם מקבלים תביעות, הם צריכים לשכור עורכי דין וזה עולה להם כסף. עד עכשיו הדרך הזו מאוד אפקטיבית. אם האוהדים הקיצוניים שלנו יחליטו לצאת למלחמה, הם יפסידו".

הבעלים סיכם: "בשנה הבאה על החולצות יהיו הלוגו של בית"ר, המנורה והמגן דוד ובגב יהיה משפט מהתנ"ך. מתחת לזה יהיה השם 'מוחמד' והאוהדים יקראו בשמו. כשעלי מוחמד יכבוש שער, כל האצטדיון יקרא בשמו וזה יהיה רגע היסטוריה ומאוד חשוב בשבילי".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. דני מרון
מלחמת חורמה ב'לה פמיליה'. חוגג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully