וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גארת' בייל לא המריא עם ריאל מדריד למינכן בגלל שהוא מדוכא"

סאגת בייל נמשכת: באנגליה טוענים שפרס החליט להשאירו מחוץ לסגל בגלל מצב רוחו הירוד, בספרד טוענים שמעבר לסין עדיין על הפרק אבל בטוחים - הוא בכלל רוצה להישאר בריאל

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד ממשיכה לעסוק באופן אינטנסיבי בשאלת עתידו של גארת' בייל. הכוכב הוולשי לא יעבור לג'יאנגסו סונינג בסופו של דבר, אבל עדיין נותרו כמה שאלות פתוחות: האם יישאר בבירת ספרד בסופו של דבר? ואם כן, איך יסתדר עם זינדין זידאן שהצהיר קבל עם ועדה ש"עדיף שיעזוב כמה שיותר מהר"?

אמש ריאל ובייל הגביר עוד יותר את המסתורין לגביו אחרי שלא הצטרף לקבוצה לטיסה למינכן, שם יתמודדו הבלאנקוס נגד כמה מאריות היבשת במסגרת גביע אאודי. הסיבות להיעדרות שנויות במחלוקות: ב"דיילי מייל" הבריטי טענו שהסיבה לכך שהיא ש"בייל מדוכא מחוסר הוודאות סביבו", והתעקשו שמי שעומד מאחורי ההחלטה הוא פלורנטינו פרס, שמודאג מהמצב רוח הירוד של הוולשי; מנגד, ב"אונדה סרו" הספרדי טענו שמדובר במהלך יזום של ריאל מדריד, שנוקטת בכל אמצעי הזהירות האפשריים כדי שלא ייפצע, מתוך כוונה למכור אותו בכל זאת לקבוצה אחרת. על פי הדיווח ב"אונדה סרו", ריאל חידשה את המשא ומתן על בייל עם כמה קבוצות סיניות, והמעבר שלו למזרח הרחוק עדיין עומד על הפרק.

עוד בנושא

סוכנו של גארת' בייל מוסיף שמן למדורה: "מעולם לא היה קשר בינו לבין זידאן"
במהלך בילוי באיביזה: שיכור ניסה לתקוף את ליאו מסי, שחולץ ע"י מאבטחים
דיווח: "אדן הזאר הגיע לריאל מדריד בעודף משקל, פרס לא סומך עליו"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. GettyImages
מדוכא או בסכנת פציעה? בייל/GettyImages

כך או כך, שעון החול של בייל הולך ואוזל. חלון ההעברות בסין ייסגר ביום רביעי הקרוב, בעוד החלון בפרמיירליג - הליגה השנייה שאליה הוא עשוי לעבור - יסתיים ב-8 באוגוסט, מה שמשאיר לבייל חלון הזדמנויות צר למדי.

ב"אס" טענו הבוקר שבייל מעוניין בכלל להישאר בריאל. "למרות שאין לו חיי חברה במדריד, הוא ומשפחתו נהנים כאן. ממדריד הוא יכול להגיע בקלות לקרדיף במטוס הפרטי שלו, ויכול לשחק גולף במגרש האהוב עליו. בסין יהיה לו הרבה יותר קשה", נכתב.

ובכל זאת, המצב מבחינת בייל מורכב. ריאל מדריד "עשתה כל דבר אפשרי כדי להראות לו את הדרך החוצה" על פי אס, אבל זעמה אחרי שסוכנו ג'ונתן בארנט הדליף פרטים מהמשא ומתן עם ג'יאנגסו. בכל מקרה, בייל מאמין שמכריחים אותו לעזוב ולכן ייתכן שיוותר על חיי הנוחות מהן הוא נהנה, כביכול, בבירת ספרד.

עוד בוואלה!

סוכנו של גארת' בייל מוסיף שמן למדורה: "מעולם לא היה קשר בינו לבין זידאן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully