וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "אדן הזאר הגיע לקבוצה בעודף משקל, פרס לא סומך עליו"

הבלגי הופיע לקדם העונה במונטריאול עם שבעה ק"ג עודפים, ועורר את זעמם של צוות האימון והנהלת המועדון. פרס מטיל את האחריות על זידאן

ריאל מדריד TV

אדן האזר הגיע לסבב קדם העונה של ריאל מדריד עם משקל עודף של שבעה קילוגרמים, כך לפי דיווחים ב"ספורט". עד כה, הדרך של הבלאנקוס המתחדשים מלאה במהמורות, כאשר שחקני הרכש לא מרשימים במיוחד, היחסים המתוקשרים של גארת' בייל עם המאמן זינאדין זידאן עלו על שרטון, ומעל הכל מרחפת התבוסה 7:3 ליריבה העירונית המושבעת במסגרת גביע האלופות. נדמה שהדבר האחרון שזידאן חשב שיצטרך להתמודד איתו הוא המשקל של הכוכב הבלגי.

עודף המשקל של הזאר הביא לחיכוכים בין אנשי הצוות והנשיא פלורנטינו פרס, שראה את הבלגי כרכש שיכול לשנות את המציאות עבור הקבוצה ממדריד, וכעת מרחיק את עצמו מהרכישה שלו ומטיל את האחריות על המאמן הצרפתי, בטענה שאין לו כל אמון בשחקן.

עוד בנושא:
פטריס אברה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 38: "חולם להפוך למאמן"
טיאגו אלקנטרה: "גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה מאסיה"
במהלך בילוי באיביזה: שיכור ניסה לתקוף את ליאו מסי, שחולץ ע"י מאבטחים

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מודאגים ממשקלו. אדן הזאר (צילום: רויטרס)/רויטרס

הזאר הוא הרכש היקר ביותר שביצעה ריאל מדריד ועליו מוטלת המשימה לשנות את פני ההתקפה של הקבוצה הספרדית. כאשר העתיד של בייל לוט בערפל ופציעתו של מרקו אסנסיו תשבית אותו לאורך העונה כולה, נדמה שתפקידו של הבלגי הוא המרכזי ביותר בחלק ההתקפי של הלבנים, ולא בטוח שיהיה לו קל.

עוד בוואלה!

סוכנו של גארת' בייל מוסיף שמן למדורה: "מעולם לא היה קשר בינו לבין זידאן"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully