וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרסקו "מכין הפתעה לאיביץ'". בקאלי: "100 אחוז שקלוז' תעבור"

ברומניה מעריכים שג'ורג'ה צוקודאן שחוזר מהיעדרות ממושכת יקבל דקות בנתניה. בעלי סטיאווה בטוח: "קלוז' תגיע לשלב הבתים"

צילום: דני מרון, עריכה: טל רזניק

לא רק מכבי תל אביב דרוכה: גם ברומניה מסקרים בהרחבה את משחק הגומלין של קלוז' נגד הצהובים במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, שייערך הערב (שלישי, 20:00, ספורט 4) באצטדיון נתניה. בתקשורת הרומנית הצטיירה תמונה אופטימית למדי לגבי סיכויי ההעפלה של קלוז' לשלב הבא, אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון.

ג'יג'י בקאלי, הבעלים האקסצנטרי של סטיאווה בוקרשט ומי שנחשב לדמות מפתח בכדורגל הרומני, אמר אמש לתקשורת המקומית ש"אני בטוח ב-100 אחוז שקלוז' תעבור את מכבי תל אביב. למען האמת, אני חושב שהיא תנצח בישראל ותגיע לשלב בתים כלשהו - אולי בליגת האלופות, אולי בליגה האירופית".

גם דן פטרסקו נראה מחויך ואופטימי במסיבת העיתונאים אמש, והבהיר שהסיכויים שהחלוץ הבכיר של הקבוצה ג'ורג'ה צוקודאן יחזור לסגל :הם 50-50". הוא אף התבדח ואמר ש"זו ההחתמה הגדולה שחיכינו לה מתחילת העונה. היה קשה בלעדיו", כשהוא מתייחס למצבו הרפואי של צוקודאן שנעדר בגלל חשד לאי סדרים בליבו.

עוד בנושא

20:00, ספורט 4: מכבי תל אביב וקלוז' במאבק על ההעפלה לסיבוב השלישי
דור מיכה חוזר להרכב של מכבי תל אביב, עטר צפוי לשבת על הספסל
מכבי תל אביב בדריכות שיא: "היינו צריכים את המשחק הזה כדי להתניע"

מאמן קלוז' דן פטרסקו. GettyImages
אופטימי ומבודח. פטרסקו/GettyImages

ברומניה טענו ש"צוקודאן עשוי להיות הקלף המפתיע של פטרסקו", והוסיפו שמי קרוב לוודאי עשוי לשלם מחיר על חזרתו ולא להיכלל בסגל הוא אקס הפועל באר שבע אובידיו הובאן. "זו הפתעה בהתחשב בכך שרק לאחרונה פטרסקו המליץ להחתים אותו על חוזה חדש", נכתב באתר הרומני "דיגיספורט".

קלוז' תתייצב למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. פטרסקו ביצע 10 שינויים בהרכב שפתח בניצחון על דינמו בוקרשט בליגה וכנראה שהוא יבצע 10 שינויים שוב, כשנגד מכבי תל אביב יעלו 11 השחקנים שפתחו גם במשחק הראשון.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב דרוכה: "היינו צריכים את המשחק הזה כדי להתניע"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully