וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה: "היינו צריכים את המשחק הזה כדי להתניע"

30.7.2019 / 6:30

שחקני האלופה מעידים על אנרגיות שיא במועדון לקראת הגומלין נגד קלוז' (20:00, ספורט 4). במועדון בונים על האצטדיון המלא, איביץ' סומך על קור הרוח של ניק בלקמן, שצפוי לפתוח

צילום: דני מרון, עריכה: טל רזניק

דריכות רבה במכבי תל אביב לקראת משחק הגומלין הערב (שלישי, 20:00, ספורט 4) מול קלוז' בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. שחקנים במכבי תל אביב העידו אמש בתום האימון המסכם למשחק כי לראשונה מאז האליפות של העונה שעברה, הם מרגישים באנרגיות שיא.

"היה צריך את המשחק הזה כדי להתניע את העונה הזו", אמר אמש אחד השחקנים. "זו העונה הראשונה שמאמן במכבי תל אביב ממשיך לעונה נוספת, כך שלא היה הקיץ מקרה בו השחקנים צריכים להוכיח את עצמם מחדש. המאמן מכיר אותנו ואנחנו אותו ולכן היה צריך לבוא המשחק הזה כדי להכניס מחדש את האנרגיות".

במכבי תל אביב גם בונים על 13 אלף איש שיגיעו הערב לנתניה כדי לדחוף את השחקנים להתגבר על ההפסד מהמשחק הקודם. "לא במקרה נעשתה פנייה אל הקהל שלנו. אנחנו באמת חושבים שלאוהדים תהיה השפעה מכריעה על תוצאת המשחק", אמרו אמש במכבי תל אביב.

המאמן ולאדן איביץ' שידר אמש לשחקנים הרבה ביטחון ביכולת שלהם. "אני אעלה את ה-11 הכי טובים שיש בנקודת הזמן הזו ואני מאמין בכל אחד שיעלה על הדשא שהוא מסוגל לעמוד במשימה הזו", אמר איביץ' לשחקניו. הסרבי צפוי לתת לניק בלקמן את חולצת ההרכב הראשון. הסרבי בונה על קור הרוח של בלקמן ועל התשוקה שלו לחזור ולהיות גורם דומיננטי בקבוצת כדורגל. בלקמן היה זה שכבש את השער היחיד של מכבי תל אביב בליגה האירופית בניצחון החוץ על ויאריאל. צ'יקו אופואדו ואלירן עטר צפויים לסייע התקפית כשיעלו מהספסל.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
שידר ביטחון. איביץ' באימון המסכם/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully