וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה חוזר להרכב של מכבי תל אביב, עטר צפוי לשבת על הספסל

29.7.2019 / 20:55

הצהובים ערכו את האימון המסכם לקראת קלוז' (ג', 20:00, ספורט 4). שכטר יפתח בחוד, גם בלקמן וריקן אמורים לעלות ב-11. איביץ' אופטימי: "אפשר לכבוש 3 שערים, אפילו יותר"

צילום: דני מרון, עריכה: טל רזניק

דור מיכה יחזור להרכב מכבי תל אביב מחר (שלישי, 20:00, ספורט 4) במשחק הגומלים מול קלוז' אחרי שלא פתח במשחק הראשון ברומניה (0:1 לקלוז'). ההתלבטות של ולדאן איביץ' היא היכן להציב את הקשר היצירתי שלו: האם לצוות אותו אל דור פרץ ודן גלזר בשלישיית האמצע או דווקא להציב אותו בכנף.

ניק בלקמן שנכנס כמחליף ברומניה מתמודד על מקום בהרכב מול צ'יקו אופוואדו ויונתן כהן כאשר לאיתי שכטר סיכוי טוב לפתוח כחלוץ המרכזי גם מחר. אפשרות נוספת היא הצבתו של בלקמן דווקא כחלוץ מרכזי, החלטה לה לא מצפה מאמן קלוז' דן פטרסקו.

בכל הקשור לחוליית ההגנה, נראה כי מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה ימשיכו כמגנים. שחר פיבן וז'איר אמאדור ישחקו במרכז ההגנה. אנריק סבוריט שותף בחלק מהאימון אבל הוא לא מתוכנן לשחק מחר. שרן ייני לא יצא לחלק הראשון של האימון ונותר בחדר הטיפולים והוא צפוי להיעדר. אורוש ניקוליץ' ועומר אצילי קיימו ביניהם אימון מסירות קל בלבד ויש עוד זמן עד שישובו להתאמן בצורה מלאה. במכבי תל אביב מצפים לאצטדיון מלא בנתניה.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, שחר פיבן, ז'איר אמאדור, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דור מיכה, ניק בלקמן, איתי שכטר.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
שם דגש על המצבים הנייחים. ולאדן איביץ'/דני מרון

המאמן ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "אנחנו משחקים בבית ואנחנו רוצים לעלות שלב, כלומר כמובן שאנחנו צריכים לנצח בהפרש של שני שערים. השחקנים שלי יודעים מה הדרישות והם בטוח שהם יתנו 100 אחוז. יש שחקנים חסרים, אבל מחר השחקנים שיהיו על המגרש שוב יקבלו הזדמנות להראות שיש להם מקום במכבי תל אביב. אני מאמין שאנחנו יכולים לכבוש שלושה שערים, אפילו יותר משלושה. למה לא?".

המאמן התייחס לקלוז': "אנחנו משחקים נגד קבוצה מנוסה באירופה, אלופת רומניה בשנתיים האחרונות, יש לה הרבה שחקנים זרים בהרכב. הם הגיעו למשחק הראשון בכושר יותר טוב כי הם התחילו את העונה יותר מוקדם. אבל עשינו עבודה טובה בהגנה - הם בעטו פעם אחת לשער וכבשו. אנחנו יודעים איך קלוז' משחקת, מה היא רוצה, כמה חשובים לה המצבים הנייחים. אסור לאבד ריכוז נגדה".

אבי ריקן אמר במסיבת העיתונאים: "ההפסד ברומניה היה רק המחצית הראשונה. בסוף המשחק מחר מחר נדע מה עשינו. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, להיות אינטנסיביים ולכבוש שערים. אנחנו צופים משחק שונה, אני מאמין שנשלוט בקצב. אנחנו יכולים לכבוש בכל רגע נתון, יש 90 דקות לעשות את זה. אנחנו מגיעים עם הרבה אמונה וביטחון. האצטדיון יהיה מלא וזה מאוד יעזור לנו. תמיד יש לחץ ומי שלא יכול להתמודד איתו, לא נמצא במקצוע הנכון".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב לא מוותרת על קייס גאנם

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. דני מרון
בונה על הדחיפה של האוהדים. ריקן/דני מרון

קלוז' תתייצב למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. המאמן דן פטרסקו ביצע 10 שינויים בהרכב שפתח בניצחון על דינמו בוקרשט בליגה וכנראה שהוא יבצע 10 שינויים שוב, כשנגד מכבי תל אביב יעלו 11 השחקנים שפתחו גם במשחק הראשון. החלוץ המוביל של הקבוצה, ג'ורג'ה צוקודאן, עשוי להיכלל בסגל ולקבל דקות אחרי היעדרות של כמה שבועות בגלל חשד לאי סדרים בליבו.

פטרסקו אמר במסיבת העיתונאים: "מבחינה עובדתית, למכבי תל אביב יש יותר ניסיון באירופה. יש לנו שחקנים מסונים, אבל רובם לא שיחקו בשלב בתים באירופה. נצטרך לשחק בצורה חכמה, הדברים הקטנים הם אלו שיכריעו את תוצאת המשחק".

הרכב משוער: גיידריוס ארלאוסקיס, מתאו סושיץ', פאולו וינסיוס, אנדריי בורקה, קאמורה, דמיאן דג'וקוביץ', מיחאי בורדיאנו, עמנואל קוליו, צ'יפריאן דאק, בילל עומרני, מריו רונדון.

שחקני מכבי תל אביב ז'איר אמאדור, ניק בלקמן. דני מרון
חיוכים באימון המסכם/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש, איתי שכטר. דני מרון
אנדרה ז'ראלדש מתרגל לצבעים החדשים/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. דני מרון
לא מעט על הכתפיים שלו. דור מיכה/דני מרון
שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. דני מרון
יצטרך לשמור על שער נקי. אנדראס יאניוטיס/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
ולאדן איביץ' דרוך/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים לקראת קלוז'. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב מתאמנים לקראת קלוז'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully