וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה עלולה לאבד את המאמן שלה רגע לפני פתיחת העונה

מאמן העטלפים מרסלינו יתפטר מתפקידו אם המנהל המקצועי מתאו אלמאני יעזוב את הקבוצה עקב חילוקי דעות עם הבעלים. הכרעה תתקבל בסיומה של פגישה מכרעת בין כל המעורבים

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמנה של ולנסיה, מרסלינו גארסיה, עלול להתפטר מתפקידו עוד לפני שהחלה העונה במקרה שהמנהל המקצועי מתאו אלמאני יעזוב את המועדון. כעת בוולנסיה הרוחות סוערות עקב חילוקי דעות בין המנהל המקצועי לבין בעל הקבוצה פיטר לים, דבר שעלול לגרום למנהל המקצועי לפנות את מקומו במועדון. המאמן טוען כי אינו סומך על אף אחד אחר מלבד אלמאני, שבעצם הביא אותו לקבוצה לפני שנתיים ותמך בו כאשר הקבוצה עברה תקופה קשה בתחילת העונה שעברה שהיתה בחלקה התחתון של הטבלה והציגה יכולת ירודה. כזכור, ולנסיה סיימה את העונה כמחזיקת הגביע הספרדי אחרי ניצחון מרשים על ברצלונה בגמר.

במקרה שלא יצליחו אלמאני ולים להתגבר על הקשיים ביניהם, זו תהיה מכה קשה לולנסיה, שתשאר ללא מאמן ולא מנהל מקצועי פסע מתחילתה של עונה חדשה, שתאלץ לחפש אנשי מקצוע חדשים בהתרעה קצרה. ישיבת חירום בין השניים נקבעה להיום (שני) ורחובות ולנסיה שוקקים באוהדים. רחובות סמוכים למשרדי המועדון נחסמו על ידי המשטרה כדי למנוע את גישתם של האוהדים לרכביהם של המשתתפים. במהלך הפגישה ייקבע גורלו של אלמאני, כאשר הדיווחים מספרד אומרים שהאוהדים נגד עזיבתו של המנהל המקצועי ונגד עזיבתו של המאמן.

עוד בנושא:
אוהדים קוריאנים תובעים את יובנטוס: "לא עמדה בהבטחה לשתף את רונאלדו"
דיווח: "אדן הזאר הגיע לקבוצה בעודף משקל, פרס לא סומך עליו"
טיאגו אלקנטרה: "גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה מאסיה"

מרסלינו גארסיה. GettyImages
סיים את העונה עם הגביע הספרדי. מרסלינו./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully