וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק הוצג ביוסטון: "לי ולהארדן יש מטרה אחת ויחידה - אליפות"

הרכז הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית, הציב מטרות, הסביר כיצד נרקם המעבר מאוקלהומה סיטי וטען: "אין לי בעיה לוותר על הכדור"

עריכה: מתן חדד

במסיבת עיתונאים חגיגית ומחויכת, הציגה יוסטון רוקטס את שחקנה החדש והמרתק, ראסל ווסטברוק. ווסטברוק בן ה-30, שהועבר לרוקטס בטרייד אחרי 11 שנים באוקלהומה סיטי, ישב במסע"ת לצידו של הג'נרל מנג'ר דריל מורי וסיפר שהכוח המניע מאחורי המעבר היתה החברות בינו לבין ג'יימס הארדן, עימו שיתף פעולה במדי הת'אנדר כשהשניים היו בתחילת הקריירה.

"אנחנו חברים מגיל 10, פחות או יותר. ועכשיו יש לנו מטרה אחת ויחידה - לזכות באליפות יחד", הצהיר ווסטברוק, שהמעבר שלו לווה בלא מעט סימני שאלה בעיקר בנוגע לשילוב בינו לבין הארדן. לטענת ווסטברוק, "כדי לקחת אליפות אתה נדרש לעשות הקרבות. גם לי וגם לג'יימס יש את הנכונות לעשות את ההקרבות האלה על מנת לזכות באליפות".

עוד בנושא

אחרי 9 שנים: אשתו של לורנזן רייט הודתה במעורבות ברצח שלו
עדיין לא חוזר לאירופה: דרגאן בנדר חתם לשנתיים במילווקי באקס
סטיב קר מבקר את המעבר של אנתוני דייויס: "זה רע לליגה"

ראסל ווסטברוק מוצג כשחקן יוסטון רוקטס. AP
ברוך הבא. ווסטברוק עם המדים החדשים/AP
ראסל ווסטברוק מוצג כשחקן יוסטון רוקטס, לצד ג'יימס הארדן. AP
איך זה יעבוד ביניהם? ווסטברוק עם הארדן/AP

ווסטברוק התייחס בביטול לטענות שהוא חייב את הכדור בידיים, מה שעלול לפגוע בהארדן. "אני אוהב את סגנון המשחק של שנינו. שנינו משחקים צוין בלי הכדור אחד עם השני, וכבר עשינו את זה באוקלהומה סיטי. ובכלל, התקפית, בכל מה שקשור לקלוע ולהחזיק את הכדור - זה לא הדבר היחיד שאני יודע לעשות".

דריל מורי הודה בפתיחת מסיבת העיתונאים לכריס פול, שהועבר לאוקלהומה סיטי במסגרת הטרייד. הוא ציין ש"כדי להשיג משהו גדול היינו צריכים לוותר על שחקן גדול", ואחר כך לא הכחיש בעצמו את הדיווחים על כך שהארדן דחף את הרוקטס להשלים את הטרייד. "ג'יימס עקשן מאוד כשהוא רוצה משהו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully