וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 שנים: אשתו של שחקן ה-NBA לורנזן רייט הודתה במעורבות ברצח שלו

התפתחות מפתיעה בפרשת הרצח שהסעירה את ממפיס, כשאשתו, שחשודה שתכננה את הרצח שלו כדי לקבל את כספי הביטוח, הודתה וסייגה: "זה לא כמו שזה נראה"

אשתו של לורנזן רייט בהלוויה שלו. AP
אשתו של לורנזן רייט בהלוויה/AP

תשע שנים אחרי ששחקן ה-NBA לשעבר לורנזן רייט נורה למוות, הלילה (בין חמישי לשישי) אשתו הודתה במוערבות ברצח ולקחה אחריות על מותו. שרה רייט חזרה בה מטענתה לחפות מפשע, והודתה במעורבות ברצח של בן זוגה לשעבר, והיא צפויה לקבל עונש מאסר של 30 שנה ולבקש חנינה אחרי 9 שנים. מדובר בהתפתחות מפתיעה בפרשה שמסעירה את ממפיס כבר שנים ארוכות.

לורנזן רייט נורה למוות ביולי 2010, ברצח שזעזע את ממפיס. רייט היה כדורסלן מקומי, ששיחק במסגרות מקומיות ונבחר בדראפט 2010. הוא שיחק 13 עונות ב-NBA, כולל בגריזליס, אטלנטה, סקרמנטו וקליבלנד. בימים שלפני מותו הוא הגיע לממפיס לבקר את ילדיו. הוא נעדר במשך עשרה ימים, עד שגופתו נמצא אחרי שנורה 11 פעמים - כולל פעמיים בראש ופעמיים בחזה. כמה חודשים לאחר מכן נעצר בילי ריי טרנר יחד עם אשתו של רייט, בחשד שהיו מעורבים ברצח ותכננו אותו ביחד.

התפנית בחקירה הייתה לפני מספר שנים, כשנמצא באגם בממפיס האקדח שלכאורה שימש לרצח. העצור טרנר, שהכיר את גברת רייט מביקוריהם בכנסייה, הסתבך במספר עבירות פליליות בשנות ה-90, ביניהן תקיפה ופריצה. לפני שנתיים הוגש נגד השניים כתב אישום בהאשמת רצח. על פי החשד, הם תכננו יחד את הרצח על מנת לקבל את כספי הביטוח על מותו, בסך מיליון דולר. ניסיון אחד לרצוח אותו כשל לפני כן.

שרה רייט אמורה הייתה לעמוד למשפט בחודש ספטמבר, עד ההודאה המפתיעה. אחרי כך סיפרה ש"אני אומרת את זה רק בגלל הילדים שלי, קיבלתי החלטה, ובגללם לא אכנס ליותר מדי פרטים, רק אומר שלא הכל זה כמו שזה נראה מבחוץ", כדבריה. אמו של לורנזן רייט המנוח אמרה שמאז מותו היא גם לא ראתה את נכדיה, והתחננה לראותם.

לורנזן רייט, שחקן ה-NBA לשעבר שמת. Mark Duncan, AP
בשביל כסף. רייט/AP, Mark Duncan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully