וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס: "דה יונג יצליח בברצלונה, הבעיה תהיה של המאמן"

לנוכח העומס בקישור של ברצלונה והסגל העמוק, בוסקטס יודע שלוואלוורדה תהיה בעיה אך טוען: "התחרות טובה לכולנו". ואלוורדה מודה: ייתכן שנצרף מגן שמאלי

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בזמן שברצלונה מתכוננת ביפן למשחק הכנה מול ויסל קובה, קבוצתו של אנדרס אינייסטה, מאמן האלופה הספרדית ארנסטו ואלוורדה התייחס להכנות של הקבוצה לעונה הבאה ועל שחקני הרכש. ג'רארד פיקה לא ייקח חלק במשחק שייערך מחר (שבת) אחרי שחש כאבים, כשהמאמן טוען שהוא עדיין מחפש חיזוק נוסף.

"אנחנו תמיד רוצים להשתפר, ואנחנו יכולים לעשות את זה", אמר ואלוורדה, "בעונה שעברה היו המון רגעים שהיו מבריקים, מלבד לסיומת. המטרה היא להמשיך לעשות את מה שעשינו טוב, ולהתחזק בנקודות החלשות. זה נכון שבעמדת המגן השמאלי היו לנו קצת בעיות, ויש אפשרות שמישהו יצטרף. אנחנו פתוחים לנעשה בשוק, ונראה מה יקרה".

על פי הדיווחים, בארסה עומדת לצרף את מגן בטיס ג'וניור פריפו, אבל בטיס דורשת 30 מיליון בעוד בארסה מוכנה לשלם 20 מיליון יורו. על אנטואן גריזדמן ונייג'ל דה יונג אמר המאמן: "אנחנו מקווים שימשיכו להתאקלם ולהתחבר לחברים החדשים שלהם, ומחר תהיה להם הזדמנות נוספת".

סרג'יו בוסקטס, שעומד להיתקל השנה בעומס לא קטן בקישור של ברצלונה, אמר על הרכש החדש: "דה יונג יכול לעשות עבודה טובה בכל עמדה בקישור, הוא יצליח פה. התחרות היא דבר טוב, כי היא עושה את כולנו לטובים יותר. גם ההגעה של גריזמן היא דבר טוב. היא תהפוך אותנו לטובים יותר ותגביר את התחרות. הבעיה תהיה של המאמן, שיצטרך לבחור".

כמו כן, בארסה הודיעה רשמית על עזיבתו של פפ סגורה כמנהל המקצועי והודתה לו.

עוד בנושא
העברות בעולם, 26.7: סימני שאלה חדשים סביב ניקולא פפה וחאמס רודריגס
דני סבאיוס הושאל מריאל מדריד לארסנל, דניאלה דה רוסי חתם בבוקה ג'וניורס

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
המון כישרון לחלק. ואלוורדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully