וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם באגרוף תאילנדי: מתחרה עיראקי לא עלה להתמודדות מול מתחרה ישראלי

עלי קינאנח העיראקי לא התייצב לקרב מול דין חזיזה הישראלי, מה שמעלה את חזיזה לחצי הגמר. כזכור, אתמול מתחרה מלוב לא הגיע לקרב מול הישראלי: "אנו מגנים זאת בכל תוקף"

ביום השלישי לאליפות העולם באגרוף תאילנדי שמתקיימת בבנקוק, המשלחת הישראלית מתמודדת בשנית עם תקרית בה ספורטאי ממדינה ערבית אינו מתייצב לקרב מול ספורטאי ישראלי. העיראקי עלי קינאנח (Kinanah) לא התייצב לקרב מול דין חזיזה, מה שמעלה את חזיזה לחצי גמרבקטגוריית משקל עד 54 ק"ג, שם יתחרה מול יריב תאילנדי. אתמול, כזכור, מתחרה לובי לא התייצב לקרב במוקדמות מול חזיזה, מה שאוטומטית העלה את חזיזה לרבע גמר מול העיראקי.

עוד מהתקדמויות המשלחת הישראלית: איתי גאיר בן ה-23 (מתחרה במשקל של עד 67 עלה גם הוא לרבע הגמר ואלופת העולם שלוש פעמים נילי בלאק בת ה-24 (עד 60 ק"ג) ניצחה במוקדמות את בריטני דולהגיי האוסטרלית והיום תתחרה מול ספורטאית מסלובקיה.

עוד בנושא:
4 מיליון גולשים קבעו אילו ליגות חדשות יופיעו בפיפ"א 20, ישראל במקום העשירי
חלומו של כל ילד: בן 11 שיחק לבדו על החוף - ולפתע מצא עצמו מתמסר עם ליאונל מסי

נילי בלאק לוחמת קיקבוקס. באדיבות איגוד הקיקבוקס,
מתקדמת באליפות. נילי בלאק/באדיבות איגוד הקיקבוקס

נשיא התאחדות אילת אריק קפלן: "אני מצר על כך שהפוליטיקה ממשיכה לנצח את הספורט. אין לי ספק כי ספורטאי ערב היו שמחים להתחרות מול הישראלים, ורק בגלל הוראות מדיניות הם נאלצים להפסיד ובעצם להוריד לטמיון את כל האימונים והחלומות שלהם. אנו מגנים זאת בכל תוקף וקוראים למדינות ערב לאפשר לספורטאיהם להתחרות. ליבי עם הספורטאים הערבים ואני מחזק את ספורטאינו שימשיכו לייצג בכבוד את ישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • נילי בלאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully