וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נציג של לה פמיליה ימסור הצהרה במסיבת העיתונאים של משה חוגג

25.7.2019 / 16:50

לא רק הבעלים: נציג ארגון האוהדים צפוי להתייחס לנושא הגזענות ושיתוף הפעולה עם המועדון במסיבת העיתונאים שתיערך ב-17:30

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- נציג של לה פמיליה ימסור הצהרה במסיבת העיתונאים של משה חוגג

- חוגג ונציגי לה פמיליה נפגשו: "פתיחת העונה תהיה שקטה"

- תקציב בית"ר ירושלים בעונה הקרובה יעמוד על יותר מ-65 מיליון שקל

- בשל החריגה בתקציב, הקבוצה עשויה לוותר על החתמת מגן שמאלי בכיר

- בית"ר מציעה לאפונסו טיירה פיצוי בתמורה להתרת חוזהו

seperator

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג חוגג נפגש אמש (רביעי) משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה עם נציגי ארגון האוהדים "לה פמיליה". בהודעת שהוציא המועדון השיחה סוכמה בכך ש"לאחר שיחה כנה ודו שיח ארוך, הגיעו הצדדים להבנות שיאפשרו לקבוצה פתיחת עונה שקטה מחוץ למגרש. כל זאת במטרה לתת לשחקנים ולמערכת את הדחיפה המירבית. עכשיו זה הזמן להתאחד".

במהלך השיחה שטח חוגג את כל כעסיו בנוגע להתנהלות האירגון בנוגע לעלי מוחמד והעובדה כי סירבו לגנות את אירועי אימון הפתיחה, מה שהביא להתלקחות ביחסים. האוהדים מצידם הסבירו לחוגג כי היו יכולים לגנות, אך התחושה שהם כל הזמן מאויימים בתביעות ובחקירות משטרה הביאה את היחסים למקום רע בו לא רצו לבצע פעולות נוספות. הבעלים גם ביקש מנציגי הארגון להוציא הודעה ברורה בנושא ואף להבהיר כי יסייעו להילחם בגזענות. בכל מקרה, בהמשך היום (17:30) יפרסם הודעת הבהרה בנושא. בנוסף לבעלים, נציג של ארגון האוהדים לה פמיליה גם ימסור הצהרה במסיבת העיתונאים, בה הוא ידבר על נושא הגזענות ושיתוף הפעולה עם המועדון.

עוד בנושא

משה חוגג ל-CNN: "אם האוהדים ייצאו למלחמה, הם יפסידו"
רוני לוי אחרי חזרת בית"ר לישראל: "צריכים חיזוק בכמה עמדות"
חוגג ללה פמיליה: "תודיעו שתקבלו כל שחקן, או שגמרתי איתכם"

עוד בוואלה!

משה חוגג ל-CNN: "אם האוהדים ייצאו למלחמה, הם יפסידו"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם בנו ועם אלי אוחנה. מגד גוזני
חריגה קלה. משה חוגג עם אלי אוחנה/מגד גוזני

בית"ר תחזור היום (חמישי) להתאמן בבית וגן לאחר חזרתה ממחנה האימונים ולקראת משחק גביע הטוטו נגד סקציה נס ציונה, שייערך ביום ראשון באצטדיון טדי. עדיין לא ברורה האם אנטואן קונטה שסבל ממתיחה קלה יהיה כשיר, ובכל מקרה טל בן חיים שחזר לפעילות במשחק האימון האחרון אמור להמשיך לקבל דקות, למרות שייתכן שלא יפתח.

חשב הקבוצה חיים נבון אמור להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים בימים הקרובים בתקציב של למעלה מ-65 מיליון שקל. בית"ר הציגה את מרבית הערבויות אך הבקרה דורשת מספר מסמכים נוספים להשלמה סופית של התקציב. בבית"ר מעריכים שיניבו רווח של 15 מיליון שקל ממכירת מינויים וכרטיסים העונה, ובנוסף בונים גם על הכנסות גבוהות מחסויות.

במקביל יוסי בניון ורוני לוי ממשיכים בחיפושים אחר בלם זר, שאמור להיות הזר החמישי והאחרון של הקבוצה. בשלב זה נראה כי בעקבות החריגה של משה חוגג מהתקציב שתכנן להעמיד מלכתחילה, תסתפק הקבוצה במגן שמאלי ישראלי צעיר שיגבה את מקס גרצ'קין, שמציג יכולת טובה באימונים. יחד עם זאת, אם סאן מנחם ישוחרר ממכבי חיפה בהמשך הדרך (לאחרונה הודיעו הירוקים שהמגן יישאר עד סוף העונה), בית"ר תנסה לצרף אותו.

במועדון מוכנים להציע בשלב זה לאפונסו טיירה שלושה חודשי פיצוי תמורת התרת חוזהו, כפי שעשו עם שמואל שיימן. טיירה מחפש קבוצה בישראל או בחו"ל. קבוצות שמעוניינות להחתים את ז'אורז'יניו דורשות שיגיע להתאמן אצלן לפני שיפתחו במו"מ כספי, ובכל מקרה כבר עכשיו ברור שהשחקן יצטרך לוותר על חלק נכבד מחוזהו בנוסף לפיצוי שבית"ר תסכים לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully