וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נחתה, רוני לוי: "צריכים להתחזק בעוד מספר עמדות"

24.7.2019 / 7:45

כ-150 אוהדים נלהבים קיבלו את הקבוצה שחזרה ממחנה האימון בפולין, בבית"ר מחכים למוצא פיו של הבעלים חוגג לגבי "לה פמיליה"

פלייר אוהדי בית"ר נתב"ג/האתר הרשמי

בווידאו: צפו באוהדי בית"ר מקבלים את הקבוצה בשעת לילה מאוחרת

בית"ר ירושלים נחתה הלילה (בין שלישי לרביעי) בנתב"ג לאחר מחנה אימון של עשרה ימים בפולין. כ-150 אוהדים מארגון "לה פמיליה" המתינו לקבוצה בשדה התעופה למרות השעה המאוחרת ועודדו את השחקנים. ביום ראשון תערוך הקבוצה את משחק גביע הטוטו הראשון שלה בעונה הזו, נגד נס ציונה העולה החדשה בטדי.

רוני לוי סיכם את מחנה האימונים ואמר: "היו עשרה ימים מאוד אינטנסיביים, עשינו עבודה טובה מאוד, החבר'ה עבדו מצוין, הייתה רצינות ואווירה טובה מאוד, זה עוד שלב חשוב בדרך להתחבר ולהיות קבוצה טובה. אנחנו צריכים להתחזק בעוד מספר עמדות אבל אנחנו בדרך הנכונה".

טל בן חיים, שלאורך מרבית המחנה היה פצוע ושותף רק במשחק האחרון, הוסיף: "במשחק נגד מ.ס אשדוד עברתי פציעה קטנה וחזרתי לאט לאט. שיחקתי במשחק האחרון והרגשתי לא רע ולאט לאט אחזור. אנחנו חוזרים לארץ הרבה יותר מגובשים ומחכים למשחק הראשון".

רוני לוי, יוסי בניון, בית"ר ירושלים. דני מרון
מחנה מוצלח. רוני לוי ובניון/דני מרון

כעת החיפושים של בניון והצוות המקצועי מתמקדים אך ורק בבלם זר. בנוגע למגן שמאלי, בשלב הזה אין תקציב למגן זר או ישראלי משמעותי. בבית"ר יעשו חושבים בנוגע לתפקיד ורק לאחר שתיפתר סוגיית הבלם והעלויות שלו, לא מן הנמנע כי מקס גרצ'קין יהיה המגן השמאלי הפותח לעונה הקרובה ובנוסף יובא מגן צעיר בעלויות נמוכות שיתמודד איתו על התפקיד.

בתוך כך, בקבוצה ממתינים למוצא פיו של משה חוגג ולהחלטות שיקבל בנוגע לאוהדים. בימים האחרונים בדקו בבית"ר את האופציות המשפטיות להתמודד מול אירגון "לה פמיליה", כולל שיחות ראשוניות עם נציגי השר לביטחון פנים גלעד ארדן והיחידה למניעת אלימות וגזענות בכדי להבין אילו אופציות עומדות בפני המועדון במידה שייצא להתמודדות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully