וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג ללה פמיליה: "תודיעו שתקבלו כל שחקן, או שגמרתי איתכם סופית"

21.7.2019 / 6:45

תכתובות הודעות בין הבעלים לראשי הארגון נחשפות, ומבהירות עד כמה הקרע גדול. חוגג איים: "אם צריך ארחיק ואתבע את כולם". במועדון מצפים מלה פמיליה להסכים לדרישה ולפרסם הודעה שתספק אותו

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים במפגן תמיכה עבור עלי מוחמד/צלם: יוני ריקנר עריכת וידאו: ליר שפיגלר

עיקרי הדברים

- משה חוגג מאיים לנקוט ביד קשה נגד לה פמיליה אם לא יפרסמו הודעה נגד הגזענות

- בתכתובות בין הצדדים כתב הבעלים: "לא חושש מכלום, אסגור להם את הגישה לבית"ר"

- במועדון מצפים מהארגון להיעתר לבקשה ולפרסם הודעת הבהרה

- רוני לוי ביקר את השחקנים: "לא רוצה לראות שמורידים קצב באימונים"

seperator

מתח גדול בארגון "לה פמיליה" מהפעולות הבאות שיבצע משה חוגג נגד האוהדים. אתמול (שבת) רצו ברשת תכתובות בין אנשי הארגון לחוגג, בהן בעלי בית"ר ירושלים מבהיר להם: "אם אתם רוצים הזדמנות אחת נוספת, תוציאו הודעה שאתם מקבלים כל שחקן ושהדת לא מהווה פקטור. שאתם מגנים גזענות ותילחמו בה בכל הכוח לצד המועדון".

הבעלים הוסיף בתכתובת: "אני לא חושש מכלום, אם צריך ארחיק את כולם ואתבע, לא ארשה כניסה ליציע לכל מה שקשור ללה פמיליה ואסגור להם את הגישה לבית"ר. אני עם הגזענים גמרתי סופית".

הבעלים אמור לפרסם השבוע הודעה ברורה בעניין, אבל כבר הבהיר לאנשי בית"ר בסוף השבוע: "אם לה פמיליה לא תוציא הודעה ברורה כפי שביקשתי, לא אשתף איתם פעולה יותר". גורמים במועדון רתחו על כך שצילומי המסך הודלפו מצד לה פמיליה. מעבר לכך, ייעשה ניסיון אחרון לשיחה עם ראשי ארגון האוהדים, כשהמטרה היא לפרסם בסופו של דבר הודעה שתענה לפחות באופן חלקי על הדרישות של חוגג - דבר שבשלב זה בלה פמיליה לא מוכנים לעשות.

עוד בנושא

בית"ר מרוצה מהיכולת, חוגג יוציא הודעה נחרצת בנוגע לאוהדים
בית"ר ירושלים ניצחה את אומוניה ניקוסיה 1:3 במשחק אימון
בית"ר ירושלים לא רוצה להתפשר: "נמצא בלם זר איכותי"

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים מרוצה מהיכולת, חוגג יוציא הודעה נחרצת בנוגע לאוהדים

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שוב לא שקט. חוגג/יוסי ציפקיס

בית"ר תערוך הערב את משחקה האחרון במחנה האימונים נגד פאפוס הקפריסאית (19:00, ישיר בספורט 4), במשחק שהוקדם ביממה. טל בן חיים עדיין לא כשיר, ולא ברור אם אופיר קריאף שקיבל מנוחה במשחק האחרון בגלל כאבים ישותף. הנבחן דניל שביאקוב צפוי לקבל דקות נוספות הערב ולאחר מכן תתקבל ההחלטה אם לנסות להביאו לישראל להמשך התרשמות.

הקבוצה ערכה אתמול שני אימונים והיום תערוך אימון ומשחק. אתמול, בפעם הראשונה מאז החלו אימוני הקבוצה, נראה רוני לוי מעט כעוס על השחקנים והבהיר להם לאחר אחד האימונים: "אני לא רוצה לראות שמורידים כאן קצב. לא עשינו שום דבר עד עכשיו כדי שתרשו לעצמכם להוריד קצב באימון". בסך הכל המאמן מרוצה מהמחוייבות של השחקנים עד כה.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. ברני ארדוב
מי העז להוריד הילוך? רוני לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully