וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא רוצה להתפשר: "נמצא בלם זר איכותי"

16.7.2019 / 8:25

למרות שהיא במצוקת בלמים, בית"ר ירושלים מסתכלת קדימה: "מחפשים שחקן שישדרג אותנו בצורה משמעותית". שיחות עם מכבי חיפה בנוגע למנחם, וגם: למה נקבע משחק נגד יריבה מליגה שלישית?

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: שחקני בית"ר ירושלים ממריאים למחנה האימונים בפולין

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים מרוצים מהניצחון על ביטוביה ביטוב: "זה היה אימון מצוין"

- בקבוצה התייחסו בציניות להרחקתו של אופיר קריאף: "מזל שזה לא תופס למשחק הבא, כבר אין לנו בלמים"

- טל בן חיים עדיין לא חזר לאימונים, וייעדר גם ממשחק ההכנה נגד אומוניה ניקוסיה

- אין כוונה להתפשר בנוגע לבלם הזר : "עם קצת סבלנות נמצא זר איכותי"

- במועדון מעריכים שבתחילת שבוע הבא יהיה ניתן לסגור את עסקת העברתו של סאן מנחם ממכבי חיפה

- משה חוגג היה מרוצה מאוד מהעברתו של שחקן נבחרת הנוער, דוד דגו, שהגיע ממכבי תל אביב

בבית"ר ירושלים יודעים שהם לא יכולים להסיק יותר מדי ממשחק האימון אתמול (שני) בו הצהובים-שחורים ניצחו 1:4 את ביטוביה ביטוב מהליגה השלישית בפולין, וזאת בעיקר בשל חולשת היריבה. בתכנון המקורי של המחנה נקבע משחק נגד יריבה מהליגה הראשונה בפולין שאמור היה להתקיים היום, אבל לאחר הגעתם של רוני לוי ומאמן הכושר החדש, טלמו דה אנדרס הספרדי, הוחלט בצוות המקצועי שפער של יומיים בלבד בין משחקים אינו בריא בשלב זה ובמועדון נאלצו לחפש יריבה אחרת. יחד עם זאת, בקבוצה הדגישו: "אולי הרמה של ביטוביה הייתה נמוכה, אבל הם באו לשחק ונתנו גוף. שיחקנו נגד צפיפות, זה היה אימון מצויין".

בבית"ר ציינו כי לאופיר קריאף שהורחק לא הגיע כרטיס אדום ואף אמרו בציניות: "מזל שזה לא תופס למשחק הבא, כי כבר לא נשארו לנו בלמים". בנוגע להגעתו של בלם זר הוסיפו בקבוצה: "היינו קרובים לסגור עם מישהו בשבוע שעבר, אבל החלטנו לא להתפשר. עם עוד קצת סבלנות נמצא שחקן איכותי שישדרג אותנו משמעותית". טל בן חיים עדיין לא חזר לאימונים מלאים ולא אמור לשחק נגד אומוניה ניקוסיה ביום חמישי.

עוד בוואלה!

בית"ר הביסה 1:4 את ביטוביה ביטוב, אזולאי: "נראה שהקבוצה רצה כמה שנים"

לכתבה המלאה
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם המנהל המקצועי יוסי בניון. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
התלהב מהעברתו של דוד דגו. משה חוגג עם יוסי בניון במחנה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

במועדון משוחחים באופן ישיר עם מכבי חיפה בנוגע לתנאי העברתו של סאן מנחם, ומעריכים כי בתחילת השבוע הבא, לאחר ועדת המשמעת של השחקן בחיפה, ניתן יהיה לסגור את העסקה. המגן דניל שיביאקוב, שנבחן בקבוצה, אמור לקחת חלק במשחק האימון נגד אומוניה.

הבעלים משה חוגג היה במצב רוח מרומם אתמול במחנה האימונים, ואפילו ערך אימון במתחם. בבית"ר מקווים כי בהמשך השבוע הבעלים יירגע בכל הקשור לנושא "לה פמיליה", ויהיה ניתן לייצר שיח שיביא לשקט. חוגג היה מאוד מרוצה מסגירת עסקת רכישתו של שחקן נבחרת הנוער, דוד דגו בן ה-18, ממכבי תל אביב. בית"ר רכשה 50% מכרטיסו של השחקן תמורת 125 אלף דולר, כאשר בסיום העונה היא תוכל לרכוש גם את החצי השני.

עד עתה מכרה הקבוצה כ-5,600 מנויים. הלילה ייערך "לילה לבן" במוקד מכירת המנויים עקב עליית המחירים הצפויה החל ממחר. במועדון תגברו את צוות המוקדנים ושעות הפעילות עד ל-12 בלילה. בבית"ר מאמינים כי עד למחזור הראשון נגד הפועל באר שבע, הם יגיעו לכמות של עשרת אלפים מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully