וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מרוצה מהיכולת, חוגג יוציא הודעה נחרצת בנוגע לאוהדים

19.7.2019 / 10:30

בית"ר אופטימית אחרי עוד ניצחון במשחק אימון: קונטה "מפגין רצינות" כבלם (בלי קשר לבלם שיצטרף), קונסטנטין מעורב בשערים, אוחנה וקינדה מצטיינים, ומעל הכל: "זה חדר הלבשה אחר לגמרי". חוגג יבהיר את דרישותיו הבלתי מתפשרות בכל הנוגע לאלימות וגזענות

רוני לוי מול יוסי בניון פלייר/בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים הביעו אתמול (חמישי) שביעות רצון מתפקודו של אנטואן קונטה כבלם במשחק האימון נגד אומוניה ניקוסיה (1:3), והוסיפו: "אין לזה קשר לכך שיגיע בלם ברמה גבוהה, אבל בניגוד לעבר שקונטה עשה טובה כשנתנו לו לשחק בלם, הוא מפגין רצינות ורוצה להצליח בכל תפקיד".

בבית"ר שבעי רצון גם מההשתלבות של שי קונסטנטין באגף ימין, שכשחקן הרכש מעורב בשערים ובמצבים בכל משחק. השביעות הרצון הגדולה ביותר בבית"ר היא מהתנהלות השחקנים והאווירה בחדר ההלבשה: "השחקנים כל הזמן ביחד, צוחקים ונהנים, זה חדר הלבשה אחר לגמרי מזה שהיה כאן בשנה שעברה".

בבית"ר ציינו את היכולת של מיכאל אוחנה וגדי קינדה אך סייגו: "במשחקי אימון יש הרבה שטחים, בליגה יהיה הרבה יותר קשה, לא צריך להסיק יותר מדי ממשחקים כאלה, לטוב ולרע". אופיר קריאף סבל מרגישות ולא שיחק אתמול, כמו גם טל בן חיים שאמור לחזור בשבוע הבא לאימונים מלאים.

אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. דני מרון
השנה זה נראה אחרת. קונטה/דני מרון

בבית"ר הבהירו לנציגיו של אפונסו טיירה כי יסכימו להשתתף במספר משכורות משכרו במידה וימצא קבוצה, אך בשלב זה אין קבוצה שקרובה לעמוד בחוזהו, שעומד על יותר מ-200 אלף יורו.

אחרי קרב הבעיטות לשער בין יוסי בניון לרוני לוי אתמול נערך קרב נוסף, בין יוסי בניון לבעלים משה חוגג.

כמו כן, לאחר המשחק התכנסו כל ההנהלה הבכירה בראשות משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש יחד עם הצוות המקצועי שכלל את יוסי בניון, רוני לוי וחיים שאבו ושוחחו על עתיד הקבוצה.

בנוסף, בשבוע הבא הבעלים צפוי להוציא הודעה בנושא האוהדים ולהעביר את דרישותיו הבלתי מתפשרות בכל הנוגע לאלימות, גזענות וקבלת שחקן מכל דת.

בבית"ר יעשו מאמצים לצרף בלם בשבועות הקרובים. בשלב זה הרצון הוא לצרף מגן שמאלי ישראלי שיתמודד עם מקס גרצ'קין, אך במועדון לא פוסלים מגן זר. המגן הרוסי דניל שיבאקוב ימשיך להיבחן ביום א' נגד פאפוס.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים ניצחה את אומוניה ניקוסיה 1:3 במשחק אימון

לכתבה המלאה
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. דני מרון
ממשיך לעבוד בכל החזיתות. חוגג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully