וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מרוצה מהיכולת, אבל במכבי תל אביב מודים: "התוצאה בעייתית"

25.7.2019 / 6:43

אחרי ההפסד ברומניה איביץ' אופטימי, דוידזאדה מדמיין את המהפך והשחקנים בטוחים שהם עדיפים, אבל הפציעות מדאיגות: מלבד החלוץ שנפצע, סבוריט ואצילי לא צפויים לחזור עד שלישי, וגם ייני עדיין בספק

צילום: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל באר שבע מתכוננת לקייראט במוקדמות הליגה האירופית

עיקרי הדברים

- אחרי ההפסד לקלוז', ולאדן איביץ' דווקא מרוצה מהיכולת

- שחקני מכבי תל אביב אופטימיים, אבל מודים: "התוצאה בעייתית"

- צ'יקו אופואדו שנפצע במשחק לא צפוי להיות כשיר לגומלין

- גם שרן ייני עדיין בספק. אנריק סבוריט ועומר אצילי אמורים להיעדר

seperator

מכבי תל אביב יצאה בסיום ההפסד 1:0 אמש (חמישי) לקלוז' לשדה התעופה ונחתה בישראל לפנות בוקר. במכבי לא ידעו איך לעכל את המשחק ברומניה, בו הקבוצה עלתה עם הרכב חסר למדי, ניסתה להתגונן, אבל ספגה מוקדם אחרי שגיאה משולבת של השוער אנדראס יאניוטיס ושחקני ההגנה. "אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה יותר איכותית, אבל הפסד 1:0 בחוץ במשחק הראשון זה בעייתי כי לא הבקענו שער חוץ. נצטרך להיות מאוד חכמים בבית ולנצל את הדחיפה של הקהל". במכבי שידרו אופטימיות אחרי המשחק אבל מפנימים שהגומלין, שייערך ביום שלישי הקרוב באצטדיון נתניה, יהיה שונה לחלוטין ושמאמן קלוז' דן פטרסקו יציב מערך הגנתי וסגור יותר. "למדנו אותם, כשהם יצטרכו הם יעמדו מאחורי החצי בסבלנות רק כדי להפריע, וזה גם יכול לשחק לטובתנו", אמרו בקבוצה.

השחקנים יזכו היום לחופש של 24 שעות, ובתחילת השבוע הבא יידע ולדימיר איביץ' מי מהשחקנים שנעדרו ברומניה בשל פציעות יעמדו לרשותו. הקפטן שרן ייני, שנוכחותו השקטה בהגנה היתה חסרה לצהובים, יוכל לשחק רק אם יתאמן בסוף השבוע, או לכל היותר עד יום ראשון. צ'יקו אופואדו שסבל מפציעה והוחלף על ידי ניק בלקמן ככל הנראה מתח שריר, הוא ייבדק ועשוי להחמיץ את המשחק. גם עומר אצילי ואנריק סבוריט הפצועים לא אמורים להיות כשירים עד שלישי.

עוד בנושא

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לקלוז'
איביץ': "היו רגעים שלא הרגשתי שאפשר לעלות לשלב הבא"
21:45, ספורט 1: מכבי חיפה מתארחת אצל שטרסבורג
20:30, ספורט 2: הפועל באר שבע מארחת את קייראט

עוד בוואלה!

איביץ': "היו רגעים במשחק שבהם לא הרגשתי ביטחון שאנחנו יכולים לעלות שלב"

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מרוצה, למרות התוצאה הבעייתית. איביץ'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

אופיר דוידזאדה אמר בסיום: "היה משחק לא קל בכלל, קלוז' קבוצה טובה. תיקו היה משקף, אבל אנחנו כבר מרוכזים במשחק הבא. כרגע זאת מחצית והם מובילים 0:1. אנחנו נצטרך את הקהל בבית יותר מתמיד, זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, נעשה הכל כדי לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא".

המגן נשאל על דבריו של מאמן קלוז' שטען שמכבי טובה מאסטנה ויהיה לשחקניו קשה מאוד בישראל: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא במה שאומרים בקבוצה השנייה. המאמן יכין אותנו ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את העבודה ולעלות לשלב הבא. נצטרך להיות הרבה יותר מרוכזים בהזדמנויות שנגיע אליהן, כי מן הסתם לא נגיע להרבה הזדמנויות, אבל כשזה יקרה צריכים להיות מרוכזים ולתת את הגול הראשון קודם כל. אני מאמין שאם הגול הראשון שיבוא, הדחיפה של הקהל והטירוף יביאו את התוצאה הרצויה".

ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "היה משחק קשה, מול יריבה קשה. משחק בלי הרבה הזדמנויות. היריבה כבשה אחרי טעות בהגנה שלנו אבל זה טבעי, אם מישהו לא יעשה טעות היריב לא יכבוש. אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת במשחק רשמי ראשון במפעלים האירופאים העונה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה במשחק הבית ולהעפיל לשלב הבא".

על השאלה האם התוצאה הופכת את קלוז' לפייבוריטית במפגש הזה אמר: "אני לא חושב שיש פייבוריטית. ראו היום ששתי הקבוצות די שוות ביכולת שלהן. נכון שקלוז' ניצחה, אבל אני מאמין בשחקנים שלי ובטוח שאפשר לעשות את זה במשחק הבא".

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר רואה את המהפך באופק. דוידזאדה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully