וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הודיעה שלא תתמודד בבחירות, באר שבע דרוכה לקראת קייראט

הבעלים צייצה: "החלטה משיקולים אישיים". בכר לקראת מוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:30, ספורט 2): "צריך לעשות הכל כדי לא לספוג". מיגל ויטור: "לוקח זמן להתחבר"

צילום: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת צייצה הערב (רביעי) כי לא תתמודד בבחירות הקרובות. "בעקבות מספר פניות אליי, אני רוצה להבהיר כאן, שקיבלתי החלטה, משיקוליי האישיים, שלא להתמודד בבחירות הקרובות", צייצה הבעלים. "אני מאחלת לעם ישראל בחירות הוגנות, עם אהבת חינם, למען העם והדמוקרטיה בישראל".

אחרי שגברה על לאצ'י בסיבוב שעבר, מצפה לבאר שבע משימה נוספת בעונה האירופית שלה - קייראט הקזאחית שתתארח מחר (חמישי, (20:30, ספורט 2) בטרנר למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. קייראט ניצבת במקום השלישי בליגה הקזאחית ולפני שטסה לישראל ניצחה 3:5 את מוליכת הטבלה טובול כאשר היא מבצעת מהפך מפיגור 2:0.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ברק בכר/לירון מולדובן

ברק בכר התייחס להעברתו של חאתם עבד אלחמיד: "אנחנו שמחים ששחקן שלנו חותם במועדון מפואר וגדול, הוא עשה כברת דרך מדהימה. הוא שיחק בהרבה תפקידים בעברו ואצלנו הוא שיחק כבלם ואני בטוח שהוא יצליח בסלטיק כי הוא שחקן עם הרבה איכויות ואני מאחל לו בהצלחה".

לקראת המשחק: "אין ספק שהיתרון שלהם זה שהם בעיצומה של העונה. הם ניצחו את הראשונה בליגה שלהם השבוע. אנחנו ננסה לצמצם את הפערים בכושר המשחק בעזרת הקהל, בעזרת טקטיקה, משמעת ועבודה קשה. קייראט היא קבוצה שכובשת הרבה ויש לה הרבה שחקנים כישרוניים בחלק ההתקפי. אנחנו צריכים לעשות הכול כדי לא לספוג שער. התכוננו טוב, למדנו אותם וננסה לעצור את החלק ההתקפי שלהם ולנסות לנצל את היתרונות שלנו".

על הסגל של באר שבע: "זה הסגל שיש, אנחנו אוהבים מאוד את מה שאנחנו רואים מבחינת הרצון והנתינה של השחקנים. אנחנו צריכים קודם כל לעשות תוצאה טובה מחר ורק אז להסתכל לקראת ההמשך. אם נראה לנכון להביא שחקן, אז נביא בלי קשר לתוצאות עכשיו".

מיגל ויטור אמר: "יש לנו הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר כדי שנשחק את הכדורגל שהמאמן רוצה שנשחק. חשוב שנעשה תוצאה טובה ואני רואה עכשיו יש קשר טוב בין השחקנים והרבה שחקנים רוצים להוכיח את עצמם. הקבוצה נראית טוב, עברנו את השלב הראשון ואנחנו רוצים להמשיך כך. המשכתי לעבוד במהלך הקיץ ולא הייתה לי פגרה ארוכה. אני רוצה להתרכז רק בהווה ולא במה שהיה ומה שיהיה בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פלייר מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מיגל ויטור/לירון מולדובן

היריבה אמנם נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בקזחסטן בשנים האחרונות, אבל זה בא לידי ביטוי בעיקר בגביע הקזחי ולא בליגה, שם סיימה ארבע שנים ברציפות במקום השני. בגביע, לעומת זאת, הלכה עד הסוף ארבע פעמים בחמש השנים האחרונות.

הרכב משוער: סטאס פוקטילוב, סרגיי פוליטביץ', גפורז'אן סויומבאייב, ראדה דוגאליץ', אילמבק קואט, ביירז'אן איסלמחן, גיורגי ז'וקוב, ירקבולן טונגשיבאייב, רמזאן אוראזוב, מרטון אפל, ירקובלן סיידאמט.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ויטור באימון/לירון מולדובן
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם מרואן קבהא. לירון מולדובן
בכר עם קבהא/לירון מולדובן
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בן ביטון באימון/לירון מולדובן
ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ניב זריהן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully