וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "היו רגעים במשחק שבהם לא הרגשתי ביטחון שאנחנו יכולים לעלות שלב"

24.7.2019 / 23:20

מכבי תל אביב שוב הציגה יכולת מאכזבת בהפסד לקלוז', איביץ' לא רגוע אבל יודע: "מאמינים שאנחנו יכולים להציג יכולת טובה יותר בגומלין ולעלות". וגם: בשורה טובה לרומנים

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"בשבילנו הדבר הכי חשוב הוא מוקדמות ליגת האלופות". איביץ'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) את העונה האירופית שלה בצורה מאכזבת מאוד, כשהפסידה 1:0 לאלופת רומניה קלוז' במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. האלופה הישראלית, שרק לפני מספר חודשים דרסה את ליגת העל, שוב נראתה היום חלודה וחיוורת, כפי שנראתה מול בני יהודה במשחק אלוף האלופים וכפי שנראתה לאורך משחקי ההכנה שלה במחנה האימון, ונכנעה ליריבה שלא נאלצה להציג רמה גבוהה מדי. בילל עומרני כבש את השער היחיד של הרומנים בנגיחה בדקה ה-22 אחרי יציאה רעה של אנדראס יאניוטיס וחוסר תיאום בהגנה בין דוידזאדה ופרץ.

אומנם במחצית השנייה מכבי תל אביב הראתה יכולת משופרת וניסתה ליזום, אבל לא באמת סיכנה את השער של הרומנים. הצהובים אומנם חסרו את עומר אצילי, שרן ייני ואנריק סבוריט, אבל זה לא מנחם אף אחד: כדי לעבור את קלוז' בשבוע הבא מכבי תל אביב תצטרך לנצח 0:2 (או לכבוש שלושה שערים אם תספוג שער אחד), ולאור היכולת הנוכחית של הצהובים, זו נראית משימה קשה.

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגנה לא יציבה. דוידזאדה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "זו לא תוצאה טובה, כמובן שלא. זה היה המשחק הרשמי הראשון שלנו העונה והפסדנו. קלוז' שיחקה כבר חמישה או שישה משחקים. יש לנו ביטחון ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להציג יכולת טובה יותר במשחק הגומלין ולעלות. היו לנו גם רגעים במשחק היום שבהם לא הרגשתי ביטחון שאנחנו יכולים לעלות שלב. הסופרקאפ הישראלי היה שלושה או ארבעה ימים לפני המשחק הזה. בשבילנו הדבר הכי חשוב הוא מוקדמות ליגת האלופות. קלוז' לא הפתיעה אותי ביכולת שלה או במשהו מיוחד שעשתה".

לאתר הרשמי של מכבי תל אביב אמר איביץ': "היה משחק קשה, מול יריב קשה. משחק בלי הרבה הזדמנויות. היריבה כבשה אחרי טעות בהגנה שלנו אבל זה טבעי, אם מישהו לא יעשה טעות היריב לא יכבוש. אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת של משחק רשמי ראשון במפעלים האירופים העונה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה במשחק הבית ולהעפיל לשלב הבא".

על השאלה האם התוצאה הופכת את קלוז' לפייבוריטית במפגש הזה אמר: "אני לא חושב שיש פייבוריטית במשחק הזה בין שתי הקבוצות. ראו היום ששתי הקבוצות די שוות ביכולת שלהם. נכון שקלוז' ניצחה בביתה 0:1 אבל אני מאמין בשחקנים שלי ואני מאמין שאפשר לעשות את זה במשחק הבא".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב, דן גלזר, ז'איר אמאדור, פלייר לקראת הגומלין מול קלוז'. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
צריך שינוי. מכבי תל אביב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מאמן קלוז' דן פטרסקו אמר: "היה משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה. למכבי תל אביב יש שחקנים טובים בהתקפה, אבל יש לה בעיות בהגנה. חבל שלא הצלחנו לכבוש את השער השני כי היו לנו הזדמנויות של עומרני ושל רונדון, אם היינו משיגים את ה-0:2 זה היה משהו אחר לחלוטין. 0:1 זה לא מספיק טוב, יהיה קשה מאוד לעבור את מכבי תל אביב, האוהדים שלה יעשו הר געש בגומלין והם ישחקו הרבה יותר טוב.

"ברור שיש לנו תקוות. 0:1 זה בסדר, אבל אחרי שראיתי את מכבי תל אביב היום ראיתי שיש להם איכות נהדרת. יהיו לנו חיים קשים. אני צריך למצוא פתרונות. שיחקו במכבי תל אביב כמה שחקנים שלא שיחקו לפני כן בהתקפה והפתיעו אותי באיכות שלהם. אנחנו צריכים משחק מושלם בגומלין כדי לעבור. גם השוער שלנו ארלאוסקיס יצטרך לתפוס יום טוב וגם ההגנה, אחרת יהיה קשה". פטרסקו הודה שהוא צפוי לבצע שינויים רבים בהרכב לקראת משחק הליגה בשבת כדי לשמור על השחקנים הוותיקים שלו טריים לקראת הגומלין.

צ'יפריאן דאק אמר: "לפי היכולת היום לא הגיע לנו יותר ממה שהשגנו. הדבר החיובי הוא שלא ספגנו שער ויש לנו יתרון קטן לקראת הגומלין. הרגשתי שמכבי תל אביב קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים שיכולה לגרום לך בעיות. שוב, הדבר הכי טוב הוא שלא ספגנו שער. ברור שיש לנו עכשיו יתרון קטן, אבל זה ממש לא סגור. אני יודע שהאוהדים של מכבי תל אביב יתמכו בהם, אבל זה תלוי בנו ואם נציג יכולת טובה. הלילה היה משחק לא טוב, אבל אני שמח שלפחות הצלחנו להשיג את הניצחון. אחרי הניצחון הגדול מול אסטנה, היום אנחנו נשארים יותר על הקרקע ולאט לאט רואים שניצחונות מביאים ניצחונות נוספים".

הרומנים קיבלו בשורות טובות והתבשרו שגאורגה צוקודאן יחזור לאימונים כבר ביום-יומיים הקרובים ויהיה כשיר למשחק הגומלין בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully