וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרסבורג - מכבי חיפה: בלבול מתלבט על ההרכב, "מאמין שנחזור עם תוצאה טובה"

24.7.2019 / 22:49

מאמן הירוקים דרוך ולא מודאג מהיעדר הרכש ("סומך על השחקנים"), נראה שמוחמד עוואד וירדן שועה יפתחו בחוד. קפטן המארחת מיטרוביץ': "יהיה קשה מאוד". לאלה הפצוע לא ישחק (ה', 21:45, ספורט 1)

יוטיוב

בווידאו: אוהדי שטרסבורג לפני גמר גביע הליגה במרץ האחרון

מכבי חיפה תתארח מחר (חמישי, 21:45, ספורט1) אצל שטרסבורג למשחק הראשון ביניהן במוקדמות הליגה האירופית. את צרפת פוקד גל חום והתחזית לשעות היום הן 38 מעלות. בשעת שריקת הפתיחה מחר צפויות להימדד כ-33 מעלות, אבל החום לא צפוי למנוע הגעה של למעלה מ-20 אלף צופים לסטאד דה לה מינו.

"מחכה לנו משחק קשה, אבל אני סומך על השחקנים ואני מאמין שנחזור הביתה עם תוצאה טובה", אמר מרקו בלבול. כשהתבקש להתייחס לרכש שעדיין לא מגיע אמר מאמן הירוקים: "חשוב שנביא את השחקנים הנכונים ולא נמהר ברכש, על מנת שמכבי חיפה תשחק את הכדורגל שאני רוצה לראות".

לפי האימון המסכם עושה רושם שמרקו בלבול עדיין לא החליט סופית לגבי ההרכב, כשהמאמן עשה שינויים רבים תוך כדי האימון. עם זאת עושה רושם שמוחמד עוואד וירדן שועה יפתחו בחוד, בעוד אחד מבין דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני ומקסים פלקושצ'נקו יפתח בהרכב.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, רמי גרשון, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני, מוחמד עוואד, ירדן שועה.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
סבלנות היא שם המשחק. בלבול/קובי אליהו

בשטרסבורג קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק. במרץ 2006 הקבוצה מחבל אלזס הפסידה לפ.צ. באזל בשמינית גמר גביע אופ"א ומאז לא שיחקה במפעל אירופי. ב-13 השנים האחרונות היא נקלעה לצרות כלכליות, הורדה עד לליגה החמישית, חזרה לליגה הבכירה עקב בצד אגודל ולפני ארבעה חודשים זכתה בגביע הליגה והבטיחה כרטיס לאירופה.

מאמן שטרסבורג תיירי לורה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "בשבילנו זה משחק חשוב כי זה המשחק הראשון שלנו וגם כי אנחנו רוצים לטעום את טעמו של מפעל אירופי, יש לזה טעם מיוחד. שלחנו שליח למשחק של מכבי חיפה מול מורה ואנחנו מקווים שניתחנו את הקבוצה היטב. יש למכבי חיפה שחקנים טובים עם הכדור, כאלה שמחפשים לשחק כדורגל, אנחנו מצפים למשחק פתוח".

קפטן שטרסבורג סטפן מיטרוביץ' אמר: "עבדנו קשה ואנחנו מוכנים למשחק הזה. היו לנו כמה משחקי הכנה טובים, הבנו מה המאמן רוצה מאיתנו. מחר יהיה משחק שונה לגמרי, באירופה זה תמיד קשה. נצטרך להיות סבלניים ולכבד את מכבי חיפה, שהיא אחת הקבוצות הטובות ביותר בישראל. אני יכול להרגיש את ההתלהבות של הקהל, אנחנו מתגעגעים לאווירה באצטדיון ונרגשים מאוד לקראת המשחק. מזג האוויר חם מאוד כרגע, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש".

חבר ההנהלה ז'אן-מארק בוטרלן פנה לאוהדים באתר הרשמי וכתב: "כדורגל ביולי. אנחנו יוצאים לדרך שאנחנו לא רוצים לראות את הסוף שלה בקרוב. אנחנו שקועים בדו קרב הזה ואסור לנו לטעות, בעיקר לא בבית. מפעל אירופי הוא עולם אחר, עולם בו אם אתה מחמיץ, אולי שלא תוכל לתקן. לכן כולכם, ילדים, נשים, צעירים ומבוגרים, תצטרכו לדחוף חזק, ממש חזק. אני רוצה להגיד 'לדחוף אותנו כמו תמיד', אבל אולי הפעם אפילו יותר".

המגן הימני קני לאלה לא צפוי להיות בסגל אחרי שנפצע במשחק ההכנה מול טולוז ואין כוונה לסכן גם את הקשר אדריאן תומאסון. בנוסף, המאמן תיירי לורה יחסר את לבו מותיבה הדרום אפריקאי שעדיין נמצא בחופשה אחרי אליפות אפריקה, ואת איברהימה סיסוקו ואנתוני קאסי שהיו עם נבחרת צרפת הצעירה ביורו.

הרכב משוער: מאץ סלס, איסמעיל ענבה, לאמין קונה, סטפן מיטרוביץ', אלכסנדר ג'יקו, ליונל קארול, ז'אן ריקנר בלגארד, ז'ונאס מרטן, דימיטרי ליינאר, נונו דה קוסטה, לודוביק אז'ורק.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה נואשת לרכש: "זה לא סוד שאנחנו חייבים להשתפר"

לכתבה המלאה
קני לאלה שחקן שטרסבורג. רויטרס
היעדרות משמעותית. לאלה/רויטרס
שחקני שטרסבורג עם גביע הליגה 2019. רויטרס
שטרסבורג עברה הרבה מאז ההופעה האחרונה שלה באירופה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully