וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נואשת לרכש: "זה לא סוד שאנחנו חייבים להשתפר"

22.7.2019 / 8:33

תסכול בכרמל אחרי ההפסד הביתי הכואב לבאר שבע וההדחה מגביע הטוטו: "רצינו מאוד לנצח את המשחק זה", שחקנים ביקרו את בחירת הסגל של מרקו בלבול

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אכזבה קשה במכבי חיפה אחרי ההפסד הביתי אמש (ראשון) להפועל באר שבע (1:0) וההדחה מגביע הטוטו. בחיפה התאכזבו בעיקר מהעובדה שלא השכילו לכבוש גם אחרי שיריבתם נותרה בתשעה שחקנים, ומהיכולת הכללית של הקבוצה. "אנחנו חייבים להשתפר וזה לא סוד", אמר שחקן בקבוצה. "רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה, אבל זה לא צלח. עכשיו צריך לשכוח מזה ולהוציא תוצאה טובה נגד שטרסבורג".

מרקו בלבול הציג תמונה שונה בסיום, והבהיר שהיו חלקים במשחק שריצו אותו, במיוחד בעשרים הדקות הראשונות של המחצית השנייה. אצל חלק מהשחקנים בקבוצה נרשמה ביקורת על כך שכמה שחקנים בכירים שהיו יכולים להיכנס בדקות המשמעותיות במחצית השנייה ולהכריע את המשחק לא היו אפילו על הספסל. מי שכן זכו לשבחים היו מוחמד אבו פאני וגיל יצחק שנכנס כמחליף. יצחק צפוי לצאת בהשאלה, כאשר סקציה נס ציונה מעוניינת בשירותיו.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע מול אליסון דוס סנטוס, יהב גורפינקל שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ביום חמישי שטרסבורג מחכה להם/יוסי ציפקיס

בחיפה מבינים שהסגל הנוכחי חייב שדרוג מיידי, אך בלבול מתעקש לא למהר ולבחור את הרכש בקפידה. סאן מנחם יישאר בוודאות לאחר שערך שיחת הבהרה עם ראשי המועדון ואם לא יימצא מגן שמאלי זר הירוקים ישקלו להשאיר את איקוום אוטין או לנסות לצרף את ירדן כהן מהפועל רעננה.

בתוך כך, השוער ג'וש כהן חתם היום רשמית בקבוצה אחרי שעבר בדיקות רפואיות והוא צפוי לשמש כשוער השני של הירוקים אחרי עזיבתו של עומרי גלזר לסקציה נס ציונה. כהן יטוס עם הקבוצה למשחק מול שטרסבורג.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי חיפה ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

לכתבה המלאה
ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
ג'וש כהן/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully