וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון הדף שלושה פנדלים, יובנטוס הכניעה את אינטר במשחק הכנה

השוער הוותיק סידר 3:4 בדו-קרב לאחר 1:1 בזמן החוקי. דה ליכט כבש עצמי (10), רונאלדו איזן (68). שישייה לסיטי בהונג קונג

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מדבר אחרי משחק גביע האלופות של ריאל מדריד

טורניר גביע האלופות נמשך היום (רביעי) בנאנג'ינג, שם גברה יובנטוס 3:4 על אינטר בדו-קרב פנדלים, אחרי 1:1 בזמן החוקי. המשחק הבא והאחרון של הגברת הזקנה בטורניר המסורתי יהיה ביום שבת הבא מול אתלטיקו מדריד. הנראזורי יתעמתו עם טוטנהאם ביום ראשון הבא.

אלופת איטליה פתחה בהרכב חזק הכלל בין היתר את כריסטיאנו רונאלדו, ולראשונה מאז שהצטרפו גם את אדריאן ראביו ומתייס דה ליכט, שלצערו הרב כבש כבר בדקה העשירית - אבל לא לשער הנכון. הבלם בן ה-19 ניסה להרחיק כדור קרן שהוגבה לרחבת יובה, אבל במקום זאת בעט הישר לרשת של וויצ'ק שצ'סני והעניק לאינטר 0:1. על השוויון היה אמון רונאלדו, כמובן, עם בעיטה חופשית חזקה שפגעה בשחקן יריב, הטעתה את דניאלה פדאלי ונכנסה (68).

לאחר 1:1 בתום 90 דקות הלכו הקבוצות לדו-קרב מהנקודה הלבנה, כנהוג בטורניר. שם, הוכיח ג'אנלואיג'י בופון שכוחו עוד במותניו, כשהדף את הבעיטות של אנדראה ראנוקיו, סמואל לונגו ובורחה ואלרו וסידר לקבוצתו את הניצחון, חרף החמצות של ראביו ופרננדו ברנרדסקי בצד השני.

* מנצ'סטר סיטי לא ריחמה על קיטצ'י מהונג קונג והביסה אותה 1:6 משערים של דויד סילבה (13), לירוי סאנה (40, 55), ראחים סטרלינג (43), נאביל זובדי (80) ואיקר פוצו (88).

עוד בנושא:

העברות בעולם, 24.7: מנצ'סטר יונייטד תרכוש את טובי אלדרווירלד?
ריאל מדריד מאשרת: קרע ברצועה הצולבת לאסנסיו, צפוי להעדר כ-8 חודשים

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
ממשיך לכבוש, גם אם רק בהכנה. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully