וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאשרת: קרע ברצועה הצולבת לאסנסיו, צפוי להעדר כ-8 חודשים

הספרדי יעדר בין שמונה לתשעה חודשים לאחר שינותח בברכו במדריד עקב הפציעה החמורה שספג לפנות בוקר במהלך המשחק מול ארסנל. "זה נראה רע מאד"

עריכת וידאו: מתן חדד

בדיקות רפואיות שבוצעו בברכו של מרקו אנסיו מאשרות שהשחקן הספרדי קרע את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית וכן את המיניסקוס. אסנסיו נפצע לפנות בוקר במשחקה הראשון של ריאל במשחקי קדם העונה מול ארסנל במסגרת גביע האלופות המסורתי (2:2 בסיום, ניצחון 2:3 לריאל בפנדלים) והורד מהמגרש באלונקה.

עד לרגע הפציעה, היה הספרדי לאחד השחקנים הטובים ביותר במגרש ב-15 הדקות שהספיק לשחק, בהן הספיק לכבוש שער, לפני שנפצע בדקה ה-64 במהלך פעולה הגנתית. מתגובותיו של השחקן שהיה שרוע על הדשא ניתן היה לראות כי מדובר בפציעה חמורה, שאסנסיו סובל מכאבים עזים. גם על פניהם של חבריו לקבוצה היתה ניכרת דאגה לכוכב הצעיר.

עוד בנושא:
ריאל מדריד: גארת' בייל חזר וכבש, שער ופציעה קשה למרקו אסנסיו
יצא בזול: הרחקה ממשחק אחד וקנס כספי לליאו מסי
שטרסבורג דרוכה לקראת מכבי חיפה: "מפעל אירופי הוא עולם אחר"

מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
פציעה חמורה ככל הנראה. מרקו אסנסיו/רויטרס

השחקן פונה לבית החולים באמבולנס וכבר על המגרש הצוות הרפואי הביע חשש שמדובר בפציעה חמורה מאד. זמן השיקום של הספרדי הצעיר יהיה ארוך ויימשך בין שמונה לתשעה חודשים. "אנחנו מודאגים, זו פציעה בברך. מרקו נסע ישר לבית החולים לבדיקות, אבל זה נראה רע מאד וזה החלק הכי גרוע ביום שלנו" אמר מאמנו זינאדין זידאן אחרי המשחק.

כובש השער השני לטובת הלאנקוס, גארת' בייל, גם הראה יכולת טובה בדקות המשחק שקיבל. למרות הדברים הקשים שנאמרו בין הוולשי למאמנו זידאן במהלך השבוע האחרון, בייל עלה למגרש בדקה ה-46, כבש שער בדקה ה-56, וגם הציל את כבוצתו מספיגה מקו השער. "היה לו משחק טוב ואני שמח בשבילו", אמר המאמן הצרפתי במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "הוא הצליח להחזיר אותנו למשחק ואלו היו חדשות טובות. בנתיים הוא כאן איתנו ואנחנו ממשיכים לעבוד. הוא שיחק כי הוא רצה לשחק, במשחק הקודם זה לא היה כך. ביחס למצבו, דבר לא השתנה מהפעם האחרונה שהגבתי על כך".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד: גארת' בייל חזר וכבש, שער ופציעה קשה למרקו אסנסיו

לכתבה המלאה
גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
רצה לשחק. גארת' בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully