וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעניינות באמאדור גוברת, מכבי תל אביב נערכת לאפשרות שיימכר

23.7.2019 / 9:02

כמה קבוצות מהליגה השנייה בספרד עדיין מחזרות במרץ אחר הפורטוגלי. הצהובים לא ששים למכור אותו, אבל מכינים רשימת מחליפים

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נערכת לאפשרות שז'איר אמאדור יימכר וכבר החלה בחיפושים אחר בלם זר חדש שימלא את מקומו. הצהובים לא ששים להיפרד מהבלם הפורטוגלי, אבל הוא רוצה לחזור לספרד ואם תגיע הצעה שתרצה את האלופה הישראלית מבחינה כלכלית, היא תמכור אותו.

הבלם בן ה-29 מאוד מוערך בספרד, בעיקר בקרב קבוצות הליגה השנייה שרואות בעצמן מועמדות להעפלה ללה ליגה. הוא כבר שימש בורג חשוב מאוד בעלייה של ווסקה לפני שנתיים ובשבועות האחרונים קבוצות רבות מחזרות אחריו במרץ, ביניהן אותה ווסקה. ריאל סראגוסה שהייתה המעוניינת הלהוטה ביותר, החתימה בלם אחר, אבל ישנן כמה קבוצות אחרות שעדיין מקוות לצרף את הפורטוגלי.

לאמאדור חוזה לשנתיים נוספות בקרית שלום ואחרי שהוא הפך לשחקן הרכב קבוע, למכבי תל אביב לא היה תכנון למכור אותו. יחד עם זאת, באלופה לא רוצים להשאיר אותו בכוח והצוות המקצועי כבר מכין רשימה של מועמדים במקומו, למקרה שהוא יימכר. חשוב לציין שגם אם תגיע הצעה שתרצה את מכבי תל אביב, אמאדור יהיה צריך לקבל החלטה לא פשוטה: המשמעות של חזרה שלו לליגה השנייה בספרד היא שהוא ייאלץ לקצץ בשכר שלו באופן משמעותי.

עוד בנושא:

בווסקה עוקצים: "גולדהאר נהנה לקבל הצעות ולא להתייחס אליהן"
היועץ המקצועי של ווסקה: "ז'איר רוצה לבוא ואנחנו רוצים שז'איר יבוא"

שחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור עם שחקן מכבי פתח תקוה ארמנדו קופר. לילך וייס רוזנברג
מאוד מוערך בליגה השנייה בספרד. אמאדור/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב נחתה היום (שלישי) ברומניה לקראת המשחק הראשון נגד CFR קלוז' (רביעי, 21:00). הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם שלה באיצטדיון קונסטנטין רדולסקו בו ייערך מחר המשחק, כאשר עוד לפני כן תיערך מסיבת עיתונאים.

הרכש הטרי ניק בלקמן אמר: "נהדר לחזור, מצפים לנו עכשיו משחקים חשובים ואנחנו מגיעים אליהם מלאי ביטחון. האמת היא שבתחילת הקיץ הנוכחי לא חשבתי שאשחק כדורגל אירופי, וכמובן שזו זכות גדולה. אני מצפה לקבל את ההזדמנות הזו שוב, כך גם יתר שחקני הקבוצה ואנחנו רוצים לצאת לשם ולנצח".

עוד בוואלה!

ז'איר אמאדור בראיון: "רק רציתי בית חם עם הורים שיאהבו אותי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully