וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התובע בלאס וגאס: לא ייפתח הליך פלילי נגד כריסטיאנו רונאלדו

אחרי חקירה של שבועיים, הוחלט כי ההאשמות נגד הפורטוגלי בגין תקיפה מינית לא יכולות להיות מוכחות מעבר לספק סביר ולפיכך ההליך הפלילי נגדו נסגר בחשד לאונס קת'רין מאיורגה

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו לא יורשע באונס במקרה היחסים שהיו לו עם קת'רין מאיורגה ב-2009, כך הודיע הערב (שני) משרד תובע מחוז לאס וגאס קלארק. כזכור, בספטמבר 2018 הואשם רונאלדו בתקיפה מינית של מאיורגה האמריקאית בחדר מלון בלאס וגאס ביוני 2009, האשמה שהפורטוגלי הכחיש. החקירה נסגרה ב-2009, אבל נפתחה מחדש אחרי שמאיורגה הגישה תביעה אזרחית בספטמבר. יש לציין כי ההליך הפלילי נסגר, אולם ההליך האזרחי עדיין פתוח.

"משרד התובע של מחוז קלארק דוחה את ההאשמות בנות עשר השנים בנוגע לתקיפה מינית נגד כריסטיאנו רונאלדו", נכתב בכותרת ההודעה של משרד התובע, "ב-13 ביוני 2009, קורבן נקבה הגישה תלונה ודיווחה שהייתה קורבן של תקיפה מינית. המשטרה העבירה את המתלוננת לבית החולים כדי שייערכו לה בדיקות שיבדקו אם באמת ייתכן שהייתה קורבן לתקיפה מינית".

עוד בנושא:

פיני זהבי הציע את ניימאר לריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, גם יובנטוס עדיין בתמונה
ימצא את עצמו בסין בסופו של דבר? מה יהיה עם גארת' בייל?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. AP
לא יתנהל הליך פלילי. רונאלדו/AP

ההודעה נמשכת: "זמן קצר לאחר מכן, חוקרי תקיפות מיניות הגיעו לבית החולים ויצרו קשר עם המתלוננת. למרות שידעה מי האדם שתקף אותה, המתלוננת סירבה לזהות אותו או להסגיר היכן בוצע הפשע. בתוצאה מכך, המשטרה לא יכלה להמשיך בהליכי החקירה או לבצע איזושהי בדיקה מעמיקה. בלי לדעת את זהות התוקף או את זירת הפשע, הבלשים לא יכלו להגיע לשם על מנת לדגום ראיות מדעיות מהזירה. בנוסף, ראיות וידאו, שהראו את הקשר בין הקורבן לתוקף לפני ואחרי שהפשע כביכול בוצע, הלכו לאיבוד. לכן, החקירה הפלילית נסגרה.

"הקורבן וכריסטיאנו רונאלדו, דרך עורכי הדין של כל אחד מהם, הגיעו לפשרה אזרחית בנוגע למקרה ב-2010. בשמונה השנים שלאחר מכן, רשויות החוק לא שמעו כלום מהקורבן בנוגע לפשע שבוצע או לגבי התוקף. ב-28 באוגוסט 2018, הקורבן יצרה קשר עם משטרת לאס וגאס בבקשה שחקירת התקיפה המינית שלה תיפתח מחדש ומסרה את כריסטיאנו רונאלדו כשמו של התוקף. למרות שעברו תשע שנים, המשטרה חקרה את הטענות. בקשה לחקירה נמסרה למשרד התובע ב-8 ביולי 2019. בהתחשב בכל הנסיבות והראיות, ההאשמות נגד כריסטיאנו רונאלדו בנוגע לתקיפה מינית לא יכולות להיות מוכחות מעבר לספק סבר. לפיכך, לא יינקט הליך פלילי".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully