וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.7: לורן קוסיילני סיכם בשתי קבוצות שונות

בלם ארסנל הגיע לסיכום גם עם ראן וגם עם בורדו. דה חאה יחתום על חוזה עתק, אין הצעות על ניימאר וגם: הטרייד שהציעה באיירן מינכן לסיטי וברצלונה

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

העברות

* בנפיקה רכשה מנאפולי את החלוץ הברזילאי קרלוס ויניסיוס תמורת 17 מיליון יורו. השחקן בן ה-24 מעולם לא שיחק במדי נאפולי (שרכשה אותו לפני שנה בלבד תמורת 4 מיליון יורו) ובעונה שעברה הוא הושאל לריו אבה ולמונאקו.

* חלוץ טוטנהאם, וינסנט יאנסן, סיכם אלופת ליגת האלופות של צפון ומרכז אמריקה, מונטריי המקסיקנית. הוא יעבור בדיקות רפואיות מחר באירופה ויחתום על חוזהו.

* מגנה הברזילאי של אתלטיקו מדריד בעונה שעברה, פיליפה לואיס, הודיע רשמית שהוא עוזב את הקולצ'ונרוס וגם את הליגה הספרדית. הוא צפוי לעבור לפלמנגו הברזילאית.

* אנתוני קנוקר, שחקן הכנף הצרפתי של ברייטון, הושאל לעונה אחת לפולהאם מליגת המשנה.

שמועות

* לורן קוסיילני סיכם את תנאיו בראן, כך על פי RMC, אבל גם בבורדו לטענת העיתונאי מנואל לונז'ון. כעת הבלם הוותיק מנסה להתיר את חוזהו בארסנל, שדרשה סכום גבוה של 10 מיליון יורו עבורו ולכן הוא סירב לצאת למחנה האימונים, ואז יחליט אל מי מבין השתיים להצטרף.

* אנדרה סילבה עזב את סגל מילאן שעורכת מסע הכנה בארה"ב כדי לנהל מו"מ עם מונאקו, בשורותיה הוא צפוי לחתום בימים הקרובים. סילבה שיחק בעונה שעברה כמושאל בסביליה.

* זינדין זידאן: "גארת' בייל קרוב מאוד לעזוב את ריאל מדריד, הוא בדרך לקבוצה חדשה. מקווים שהוא יעזוב במהירות, כמה שיותר מוקדם יותר טוב לכולם". האם הוא בדרך לבאיירן מינכן או למנצ'סטר יונייטד, אולי לליגה הסינית? לידיעה המלאה

* נביל פקיר בדרך לנאפולי? בצרפת מדווחים: האיטלקים הגישו הצעה לחוזה לקשר נבחרת צרפת, וכעת הנפוליטנים יחלו במשא ומתן עם ליון, שכבר הצהירה שפקיר בדרך החוצה ושהיא רוצה לסיים את הפרשה מהר ככל שניתן.

* לאונרדו: "אין הצעה רשמית מברצלונה על ניימאר". טוכל לוחץ על הנהלת פריס סן ז'רמן: סיימו את "הפרשה". לידיעה המלאה

* "מונדו": באיירן מינכן, שרוצה לרענן את הסגל, פנתה גם למנצ'סטר סיטי וגם לברצלונה והציעה את המגן דויד אלאבה כחלק מעסקה בניסיון לצרף את עוסמאן דמבלה או את לירוי סאנה. ההצעה נדחתה משתי הקבוצות. ברצלונה אומנם רוצה מגן שמאלי, כמחיף לג'ורדי אלבה, וכרגע מתרכזת בג'ונויר, שחקן בטיס בן ה-22, שמוערך ב-30-25 מיליון יורו.

* דויד דה חאה הגיע לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד ויחתום על חוזה עתק: השוער הספרדי בן ה-28, שחוזהו נגמר בעונה הבאה, ירוויח 110 מיליון ליש"ט בשש העונות הבאות (375 אלף יורו לשבוע).

עוד בוואלה!

קונטה כועס, פרישיץ' בדרך החוצה: "הוא לא מתאים לשיטה שלי באינטר"

לכתבה המלאה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. רויטרס
מסודר. דה חאה/רויטרס

שמועות

* פיליפ מקס הוא המועמד המועדף של יורגן קלופ לתפוס את מקומו של אלברטו מורנו כמגן השמאלי המחליף של ליברפול. מגן אוגסבורג אמור לעלות כ-18 מיליון ליש"ט וגם ברצלונה הוזכרה כמי שעוקבת אחריו.

* ב"לאקיפ" מדווחים שאידריסה גיי ממשיך להתקרב לפריס סן ז'רמן. אלופת צרפת מנהלת מו"מ ארוך עם אברטון ועם הקשר הסנגלי והוא צפוי להגיע לפריס תמורת 30 מיליון יורו.

* אלפרדו מורלוס הוא המועמד המוביל להגיע לאיינטרכט פרנקפורט אחרי העזיבות של סבסטיאן הלר ולוקה יוביץ'. ריינג'רס הסקוטית דורשת 20 מיליון ליש"ט על חלוץ נבחרת הונדורס.

* ב"איבנינג סטנדרד" מדווחים שאברטון הפכה את ווילפריד זאהה למטרה מספר 1 שלה כרגע. אבל הטופיז יצטרכו לשכנע את שחקן הכנף של קריסטל פאלאס שהפרויקט שלהם מספיק שאפתני בשבילו. זאהה הוזכר כמועמד גם לארסנל.

* טוטנהאם הציעה לפרננדו יורנטה חוזה חדש לעונה. חוזהו של הספרדי הגיע לסיומו בתום העונה שעברה וכעת התרנגולים מציעים לו סכום נמוך יותר מזה שקיבל (100 אלף ליש"ט לשבוע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully