וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה הרשים גם מחוץ לפרקט, ים מדר "נראה כמו בחירת סיבוב ראשון"

הסקאוטים ממשיכים להתלהב מצמד כוכבי העתודה. אבדיה שב להתאמן על העונשין מיד לאחר הניצחון, הרכז שוב הלהיב: "ההפתעה של הקיץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אם אחרי שמינית גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה, ניתן היה להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהגיד שישראל בסך הכל ניצחה נבחרת בינונית ממונטנגרו, הרי שאחרי ההצגה אמש (חמישי) מול ליטא, ברור לכל ששחקניו של אריאל בית הלחמי בהחלט מסוגלים ללכת עד הסוף ולשמור על התואר. 78:94 משכנע מאוד על הליטאים הקפיץ את הלבנים לחצי גמר, שם יפגשו ביום שבת ב-21:15 את צרפת, כשבחצי הגמר המקביל ייפגשו גרמניה וספרד.

גם הפעם היה זה דני אבדיה שמשך את תשומת לב הסקאוטים הרבים שאכלסו את מושבי הדרייב אין. שחקן מכבי תל אביב עשה הכל עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חסימות ו-3 חטיפות. "התרשמתי מאוד מהמשחק המגוון שלו, על אף שהזריקה לא נכנסה", צייץ מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ. במחצית, אותה סיים הישראלי עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, צייץ שמיץ: "אבדיה מסר כמה מסירות ברמה גבוהה, תקף את הצבע ונעל את הטבעת".

הסקאוטים והעיתונאים השונים המסקרים את האליפות לא התרשמו רק מהשורה הסטטיסטית המרשימה, אלא גם ממוסר העבודה של שחקן מכבי תל אביב. ב-22:55, כחצי שעה לאחר תום המשחק, שב אבדיה לפרקט ועבד על זריקות העונשין שלו, זאת לאחר ערב בו דייק ב-3 מ-8 בלבד מהקו. "כישרון ייחודי, ונראה שיש לו גם מוסר עבודה גבוה", צייץ העיתונאי הליטאי פובילאס ברנאוסקס.

עוד בנושא:

אליפות אירופה לעתודה: ישראל הביסה את ליטא 78:94 ועלתה לחצי הגמר
דני אבדיה: "ניצחון ענק". ים מדר: "האמנו בעצמנו למרות שלא הרבה האמינו בנו"

ים מדר אמנם היה פחות דומיננטי מהרגיל, אבל בכל זאת סיים עם 7 נקודות, 10 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות. גם הוא זכה למחמאות ברשת. "ים מדר ההפתעה הטובה ביותר של הקיץ הזה, אחרי האליפות עד גיל 16 באמריקה, אליפות העולם עד גיל 19 והאליפויות עד גיל 20", צייץ הסקאוט וכתב "דראפט אקספרס" לשעבר אנטואן ברנז'ר. "נראה כמו בחירת סיבוב ראשון לגיטימית. הוא קצת דקיק, אולי אין לו אפסייד ענק ואולי הוא לא השחקן הכי מוכשר כאן, אבל ממה שרואים על הפרקט, אפשר להבין שהוא ימצה את הפוטנציאל שלו".

הסקאוט הפולני ברונק ואוורז'ינצ'וק הוסיף: "ים מדר הוא פריצת האליפות. גארד חלקלק עם יצירתיות יוצאת דופן, קליעה טובה מכדרור והיכולת ליצור משהו משום דבר. ראוותני בהתקפה אבל מהמר יותר מדי בהגנה. קצת רזה מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully