וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "ניצחון ענק". ים מדר: "האמנו בעצמנו למרות שלא הרבה האמינו בנו"

18.7.2019 / 22:44

נבחרת העתודה בעננים, כל הכרטיסים לחצי הגמר נחטפו תוך חצי שעה. בית הלחמי: "צריך להמשיך הלאה, לא להתבייש". רז אדם: "תענוג"

ים מדר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
המסע נמשך. ים מדר/ברני ארדוב

נבחרת העתודה הישראלית המשיכה את אליפות אירופה החלומית שלה, כשהביסה הערב (חמישי) 78:94 את ליטא בדרך לחצי הגמר, שם תפגוש ביום שבת ב-21:15 את צרפת. כל הכרטיסים, אגב, נחטפו תוך חצי שעה, אף שהמחירים הוכפלו ויותר לעומת משחקי השבוע, ועמדו על 150-100 שקלים.

"היום אני מרגיש ששיחקנו טוב", סיכם אריאל בית הלחמי. "אין לי מילים להודות לקהל, זה משהו מטורף. עשינו את זה בזכות וצריך להמשך הלאה, לא להתבייש. זה הכוח שלנו - יש פה הרבה שחקנים שנותנים דברים קבוצתיים מטורפים. אני מרגיש שאני יכול לסמוך עליהם, הם חבר'ה נהדרים ומגיע להם כל הכבוד. אני לא יודע אם אנחנו מבינים מה שהולך פה כי אנחנו בתוך זה, אולי רק אחרי שייגמר. כשאתה שומר ומשחק קבוצתי, והשחקנים עולים בגאווה, גם האחוזים מהעונשין מתגמדים - ועובדה שהגענו ל-94 נקודות. רציתי שהנבחרת תהיה טובה והקהל יאהב אותה, הצלחנו בזה בגדול. משהו משתחרר אצל השחקנים, ומיום ליום הם מתחילים ליהנות מהחוויה. נבוא בשבת לתת עוד הצגה לקהל, לחייך וליהנות".

דני אבדיה, שתרם בכל אספקט אפשרי עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חסימות ו-3 חטיפות, הוסיף: "בהתחלה היינו לחוצים, אבל אנחנו כבר רגילים לאווירה הזאת ולכיף הזה ואנחנו יכולים לנצח כל נבחרת. נצטרך לבוא סופר-מפוקסים ביום שבת וללכת עד הסוף. היום יהיה קשה לנו לישון, זה ניצחון ענק ועשינו עבודה מדהימה".

ים מדר סיכם: "אנחנו רוצים ליהנות מהיום הזה. האמנו בעצמנו למרות שהרבה לא האמינו בנו. זה לא מופע של איש אחד. בכל פעם מישהו אחר בא ונותן הצגה, ויפה לראות את זה. אנחנו פחות מרגישים את ההייפ בחוץ, אבל כשמגיעים לאולם מרגישים את האווירה. זה שובר את הקבוצות היריבות ודוחף אותנו לשחק יותר טוב".

שחקן נבחרת העתודה דני אבדיה. ברני ארדוב
"יכולים לנצח כל נבחרת". אבדיה/ברני ארדוב

רז אדם, שהצטיין עם 17 נקודות, אמר: "כולם נתנו מעצמם, זו עבודה של כולם, כל אחד שעלה נתן את כל הלב, אנחנו משחקים אחד בשביל השני וזה תענוג. אנחנו רוצים להמשך קדימה ונעשה הכל כדי לנצח את צרפת ביום שבת".

בשלב הבא, כאמור, תפגוש ישראל את צרפת - אחת הנבחרות החזקות והמוכשרות בטורניר. הטריקולור סיימו את שלב הבתים במאזן מושלם של 0:3, הביסו את אוקראינה 40:68 בשמינית הגמר וברבע הגמר התגברו על קרואטיה עם 63:71. הצרפתים נמצאים בחלק התחתון של רוב המדדים הסטטיסטיים בהתקפה, אבל מציגים הגנה מצוינת עד כה. אגב, ישראל עברה את צרפת בחצי הגמר של 2017, וגם בחצי הגמר של 2018.

הכוכב הבלתי מעורער של הטריקולור בינתיים הוא איבן פברייה, פורוורד מגוון שהפציץ 31 נקודות מול מונטנגרו ומעמיד עד כה ממוצעים של 15.6 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק. לצידו בולט גם הגארד דילן אפו מאמה שהצטיין עם 17 נקודות ברבע הגמר, וקולע 12.2 נקודות לערב.

עוד בוואלה!

אליפות אירופה לעתודה: ישראל הביסה את ליטא 78:94 ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully