וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' ביקר את מועד המשחק מול בני יהודה: "זה קצת מוזר"

18.7.2019 / 11:30

מאמן מכבי תל אביב עקץ לפני אלוף האלופים (שבת, 20:30): "ביקשנו להקדים, אבל לא הסכימו". על דסה: "מי שלא רוצה להיות פה, לא יהיה פה". בבני יהודה כועסים על מכבי תל אביב וההתאחדות

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת 2019/2020 בפתח והתואר הראשון של העונה, אלוף האלופים, ילך לאחת מבין מכבי תל אביב אלופת המדינה ובני יהודה מחזיקת הגביע (שבת, 20:30, ספורט 5). המפגש יתקיים באצטדיון המושבה, שם הצהובים יחפשו נקמה קטנה בכתומים משכונת התקווה אחרי שאלו הדיחו אותם בחצי גמר הגביע בעונה שעברה ומנעו מהם להתחרות על דאבל מקומי. בני יהודה תנסה לפתוח את העונה ברגל ימין אחרי שינויים רבים בסגל השחקנים.

לקראת המשחק, ערכו הקבוצות מסיבת עיתונאים מעט מתוחה, שלוותה בביקורת של ולאדן איביץ' כלפי ההתאחדות על מועד המשחק, שייערך בסמוך למשחק של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות. אגב, מסיבת העיתונאים החלה ללא יוסי אבוקסיס ודן מורי שהגיעו באיחור, אחרי שאיביץ' התעקש לפתוח אותה בשעה המתוכננת. בבני יהודה כועסים על ההתנהלות של ההתאחדות ומכבי תל אביב במקרה הזה.

אגב, אומנם איביץ' האשים את ההתאחדות ("federation") יש לציין שהמשחק הוא באחריות המלאה של המנהלת. מההתאחדות נמסר ש"אנחנו לא קובעים את התאריך של אלוף האלופים ולכן גם לא הועברה אלינו אף פנייה בנושא ממכבי. מוזמן לבדוק עם מכבי אם הם פנו בבקשה לדחייה ולמי".

עוד בנושא:

"נפתיע גם את מכבי תל אביב": קלוז' לא מפחדת
הפשרה של אלונה: כך נסגרה העברת אלחמיד לסלטיק
הפועל חדרה: אליאל פרץ חתם לשנתיים

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם שרן ייני. מערכת וואלה
רוצה לפתוח את העונה ברגל ימין. איביץ'/מערכת וואלה

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' פתח ואמר: "עשינו הכנה בחודש האחרון ויש לנו עוד יומיים כדי להתכונן למשחק. המטרה שלנו היא לפתוח את העונה בניצחון ולקחת את התואר הראשון". איביץ' נשאל על האפשרות שעלתה להקדים את המשחק, שנערך בסמוך מאוד למשחק המוקדמות של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות: "ביקשנו לפני חודש להקדים את המשחק הזה ביומיים או שלושה, כי אנחנו מייצגים את ישראל באירופה, ועכשיו צריך לשאול את הכדורגל הישראלי מה קרה. אם ננצח את מול קלוז' ישראל תרוויח נקודות באירופה, לכן הגיוני שביקשנו את זה, אבל ההתאחדות סירבה. זה קצת מוזר, אבל זה מה שיש".

על ההרכב שיפתח איתו: "נשחק עם ה-11 הכי טובים שלנו, זה בטוח. אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה".

על השחקנים החדשים אנדראס יאניוטיס וניק בלקמן: "סגרנו עם יאניוטיס כבר לפני חודשיים-שלושה. הוא לא שיחק במשך שישה חודשים. רציתי להשאיר את בלקמן אבל הוא רצה לעבור לספרד, אני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו. הוא בכושר טוב, ברור שהוא זקוק לכמה ימים כדי להתאקלם אבל אני מעריך שהוא יהיה מוכן למשחק".

על בעיות הפייר-פליי: "מכבי תל אביב של השנתיים האחרונות היא לא מכבי תל אביב של פעם. ידעתי את זה כשחתמתי כאן, וידעתי את זה גם כשהחלטתי להישאר בקיץ. אנחנו צריכים לתקן את הבעיה הפיננסית שלנו".

על הפציעה של אנריק סבוריט: "סבוריט פצוע אבל לא מדובר בשום דבר רציני. הוא אמנם נעדר מאימונים במשך שבועיים, אבל הוא ביקר אצל אחד הרופאים הכי טובים בספרד וגם הוא לא מצא שום פציעה משמעותית. אני מקווה שהוא יחזור לאימונים ביומיים-שלושה הקרובים".

על אלי דסה: "אני הראשון שרצה להשאיר את השחקנים שהיו כאן. מי שלא רוצה להיות כאן, לא יהיה כאן. אני מעוניין בשחקנים שרוצים לשחק במכבי תל אביב".

על מתן חוזז, מתן בלטקסה ואילון אלמוג: "כולם נלחמים על מקום בקבוצה, ובשבועיים הקרובים נחליט מי יישאר ומי יעזוב. הם צריכים להיות בכושר, ונודיע להם בבוא הזמן מי צריך למצוא קבוצה חדשה". על דור אלו: "אני לא רופא ואין לי מושג מה קרה. הוא הצטרף אלינו במחנה האימונים, הוא היה האופציה הראשונה מבחינתנו, אבל נדע בימים הקרובים מה יקרה איתו".

עוד בוואלה!

"נפתיע גם את מכבי תל אביב": קלוז' לא מפחדת מהמפגש עם "העשירים"

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם שרן ייני. מערכת וואלה
לא אוהב את המועד של של המשחק. איביץ'/מערכת וואלה

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני נשאל על היכולת הדלה במחנה האימונים: "אני למדתי מהניסיון שלי שמחנות אימונים לא אומרים יותר מדי מבחינת היכולת. אי אפשר ללמוד מזה יותר מדי, כי אנחנו עובדים בעיקר על הכושר. אנחנו מגיעים עייפים למשחקים, ומנסים לדחוף את עצמנו כמה שיותר כדי להיכנס לכושר. אני לא מודאג מהתוצאות או מהיכולת שלנו במחנה האימונים. עכשיו הגיע הדבר האמיתי, וכמובן שנצטרך להיראות יותר טוב. אני מניח שיהיה בסדר גמור".

על הסמיכות בין אלוף האלופים למשחק נגד קלוז': "לגיטימי שקבוצה תרצה שיהיה לה הרבה זמן להתכונן. בני יהודה מתחילה שבועיים אחרינו, אני מניח שאלו היו הסיבות. לכל קבוצה יש את האינטרס שלה, אני לא יודע מי מקבל את ההחלטה, אבל כמובן שהכי טוב אם היה לנו יותר זמן להתכונן למשחק".

על קלוז': "אני יכול להגיד שלשחקנים אחרים היו העדפות, אבל לי לא כי זה לא משנה בסופו של דבר. קלוז' קבוצה מצוינת, למרות שהיא לא מדורגת ואסטנה כן".

על השינויים בסגל: "בקבוצות כדורגל יש תחלופות, תמיד יש שחקן שהולך ואומרים שהוא יחסר לקבוצה, אבל עושה רושם שאנחנו מסתדרים ושאנחנו מועדון חזק. כל אחד מקבל את ההחלטות שלו".

על אלי דסה: "כמובן שרצינו שאלי יישאר, אנחנו מעריכים אותו מקצועית וחברתית. אותו דבר גם לגבי איתן טיבי. שניהם כנראה לא יהיו פה".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם שרן ייני, יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם דן מורי. מערכת וואלה
אף אחד לא מרוצה מהתאריך/מערכת וואלה

יוסי אבוקסיס התייחס למועד הבעייתי של המשחק: "גם לנו כמו למכבי תל אביב המשחק תקוע מבחינת התאריכים. לא זוכר קבוצה ששיחקה באלוף האלופים לפני שעשתה מחנה אימונים, אבל נתייחס לזה כאל משחק הכנה. הם רצו להקדים, אנחנו רצינו לאחר, ועכשיו אף אחד לא מרוצה".

על המהפכה בסגל: "הכי גרוע זה לחשוב שנצליח כל שנה לייצר שחקנים. מצד אחד זה טוב שאנחנו מייצרים שחקנים, אנחנו לא יכולים לעמוד בדרישות של שחקנים שהקבוצות הגדולות רוצות. אני מבסוט שאנחנו עושים שנים טובות ולוקחים לנו שחקנים, זה עדיף מאשר שנהיה בתחתית ואף אחד לא ייגע בשחקנים שלנו. נצטרך לקדם שחקנים, להביא שחקנים רעבים - שזה הדבר הכי חשוב בבני יהודה - ויהיה קשה, אבל כל פעם זה אותו אתגר בבני יהודה. בני יהודה לא יכולה להתמודד עם שחקנים שמציעים להם שכר גבוה פי חמישה-שישה ממה שמציעים לה. אני חי במציאות שאני יודע שזה בלתי אפשרי".

על האפשרות שיצרפו מושאלים כמו בעונות קודמות: "אנחנו משתדלים שיהיו כמה שפחות מושאלים. למכבי תל אביב יש סגל מצוין ויש הרבה שחקנים משם שהייתי שמח לצרף, אבל לא נעשה עוד שנה עם הרבה מושאלים כדי שלא נצטרך לשחרר אותם בעוד שנה שוב".

על היריבות בין בני יהודה למכבי תל אביב: "מערכת היחסים בין בני יהודה למכבי תל אביב היא טובה. כמובן שיש יריבות, מכבי תל אביב מועדון גדול ואנחנו מנסים לעשות התקדמות כל שנה. אני שמח שמזכירים אותנו בהקשר של מלחמה ומאבק נגדם, כי זה אומר שאנחנו מתקדמים".

דן מורי: "מכבי תל אביב פייבוריטית, אבל בשבילנו זה משחק ההכנה. חלק מהשחקנים יחוו משחק של ליגת העל לראשונה בקריירה, אז נקווה לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully