וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה רכשה מחצית מכרטיסו של אליאל פרץ, שחתם לשנתיים

17.7.2019 / 22:26

העולה החדשה הגיעה לסיכום עם מכבי תל אביב והקשר יישאר בשורותיה. יונתן לוי (צמד) יגיל אוחנה ויניב מזרחי כבשו ב-0:4 במשחק האימון

אליאל פרץ הפועל חדרה. אתר רשמי
ממשיך בחדרה. אליאל פרץ/אתר רשמי

הפועל חדרה ממשיכה להתחזק. הקבוצה חתמה הערב עם הקשר אליאל פרץ לשנתיים, וזאת לאחר שהגיעה לסיכום עם מכבי תל אביב על רכישת מחצית מכרטיס השחקן שלו. פרץ, ששיחק אשתקד בחדרה, יצטרף מחר לחבריו במחנה האימונים בבולגריה. היועץ המקצועי אורן גולן: "אנחנו שמחים מאוד שאליאל ממשיך איתנו. רצינו אותו מאוד, ואנו מודים גם למכבי תל אביב שממשיכה בשיתוף הפעולה הפורה איתנו. אני בטוח שאליאל יוסיף לנו המון עוצמה ואיכות ולאט לאט אנו משלימים את הסגל ובונים קבוצה טובה ומוכשרת".

בתוך כך, הקבוצה פתחה את מחנה האימון שלה בבולגריה עם ניצחון 0:4 על בלקן בוטבגרד המקומית. את השערים לקבוצה של אורי גוטמן כבשו יגיל אוחנה, צמד של יונתן לוי ויניב מזרחי. כל שחקני הסגל שותפו במשחק, כולל הבלם הנבחן עלי סיסאיי. בחדרה מצפים לסגור עם אליאל פרץ ודידייה קוגבנייה ומקווים מאוד שהשניים יצורפו לקבוצה.

הקפטן מנשה זלקה אמר לאחר המשחק: "טוב לנצח, גם אם זה במשחק אימון וגם אם היריבה לא חזקה מאוד. העיקר שאנחנו מרגישים את החיבור, את כל השערים כבשו שחקנים חדשים וזה מעיד על משהו. אנחנו עובדים קשה במחנה, ולאט לאט הפאזל מושלם. ברור שחסרים לנו עוד שחקנים, אבל זה גם יגיע. בינתיים מאוד אהבתי את מה שהיה על המגרש, ואני משוכנע שרק נלך ונשתפר עם הזמן".

ביום שישי (18:00) תשחק העולה החדשה מול בני סכנין במשחק האימון השני במחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully