וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחות על טרייד מוקפאות: כריס פול צפוי לפתוח את העונה בת'אנדר

הת'אנדר עדיין מעדיפים להעביר את הרכז הוותיק תמורת נכסים עתידיים, אבל בעקבות הביקוש הנמוך שיש לו בשוק עשויים להשאירו ולחפש טרייד בהמשך

עריכה: מתן חדד

למרות שסם פרסטי לא הכחיש שהוא על המדף, נראה שכריס פול בכל זאת יפתח את העונה במדי אוקלהומה סיטי. על פי ESPN, השיחות עם קבוצות אחרות שהביעו עניין בטרייד על CP3 הגיעו למבוי סתום, וכעת גוברים הסיכויים שפול ילבש את מדי הת'אנדר בכל זאת.

אדריאן ווג'נראוסקי ציין ש"אוקלהומה סיטי עובדת עם פול ונציגיו כדי למצוא טרייד הוגן, אבל נכון לעכשיו שוב דבר לא מבשיל", וכעת שני הצדדים מבינים שהדבר הנכון לעשות הוא להשאיר את הרכז הוותיק (34) בקבוצה לעונה הקרובה, על אף העובדה שהיא נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש.

עוד בנושא

מגיע להם יותר: שחקני ה-NBA הכי בכירים שמועמדים לעבור בטרייד
השלימו את החסר: לאן עברו הקיץ שחקני המשנה ב-NBA?
קמבה ווקר הוצג: "הגעתי לבוסטון כדי לטעום את טעם הניצחון"

כריס פול, יוסטון רוקטס. GettyImages
הביקוש לא גדול. כריס פול/GettyImages

הת'אנדר מאמינים שיהיה לפול יותר ביקוש אחרי פתיחת העונה, בחלון הטריידים שייפתח ב-15 בדצמבר, אולם לא שוללים על הסף גם את האפשרות שיישאר במשך עונה שלמה בקבוצה, וישמש בין היתר כמנטור לשחקנים הצעירים בראשות הרכז הצעיר והמבטיח שיי גילג'ס אלכסנדר.

על פי ווג'נראוסקי, "סם פרסטי נרגש מהרעיון שפול ישחק ב-OKC העונה, וגם פול עצמו מוכן לקבל זאת בברכה", כשהוא מאמין בלב שלם שעם שאר השחקנים הבכירים בקבוצה, פולל דנילו גלינארי, סטיבן אדאמס ודניס שרודר, אפשר יהיה להתמודד על מקום בפלייאוף במערב הצפוף.

האפשרויות לטרייד על פול ממילא היו מצומצמות למדי: על פי דיווחים, המתעניינת הראשית היתה מיאמי, אבל ב"מיאמי הראלד" ציינו ש"רמת ההתלהבות של ראשי ההיט מפול היתה הרבה יותר נמוכה מרמת ההתלהבות שלהם מראסל ווסטברוק, שהיה מועמד להצטרף לפני כן".

עוד בוואלה

מגיע להם יותר: שחקני ה-NBA הכי בכירים שמועמדים לעבור בטרייד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully