וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמבה ווקר הוצג: "רוצה לטעום את טעם הניצחונות, בגלל זה הגעתי לבוסטון"

הגארד הוצג אצל הסלטיקס יחד עם אנס קאנטר ואמר: "האוהדים כאן לא עשו לי בוז כי שיחקתי במכללת UConn, אני מתרגש להתחיל"

עריכה: מתן חדד

קמבה ווקר הוצג היום (רביעי) רשמית בבוסטון ודיבר עם התקשורת המקומית. "זה ארגון מנצח", אמר הרכז שהגיע משארלוט, "אני רוצה לנצח, זה מה שחשוב לי. במהלך הקריירה שלי לא ניצחתי מעולם בצורה עקבית. אני רוצה לטעום את הטעם הזה".

ווקר, ללא ספק ההחתמה הגדולה ביותר של הסלטיקס במהלך הקיץ, הוצג ביחד עם אנס קאנטר ואמר שהוא מתרגש לחזור לניו אינגלנד, שם שיחק במכללת UConn, וסיפר שתמיד כשהגיע עם שארלוט לבוסטון נתקל באוהדים עם הגופייה שלו מהמכללה. "הם לא עשו לי יותר מדי בוז במהלך השנים. אני מתרגש מאוד לחזור כדי לשחק לא רק מול אוהדי בוסטון, אלא גם לעיני אוהדי UConn.

עוד בנושא:

מצבו של ג'רי סלואן מחמיר: "הוא זקוק לטיפול והשגחה במשך 24 שעות ביממה"

קמבה ווקר שחקן בוסטון עם אנס קאנטר. AP
ווקר וקאנטר מוצגים/AP

קמבה ווקר ילבש את הגופייה מספר 8 ואמר: "היה קשה לבחור מספר כי כל המספרים הופרשו ואי אפשר לבחור אותם. זה מגניב ללבוש את המספר של אנטואן ווקר. דיברתי איתו והוא בירך אותי. אני מתרגש מאוד להתחיל לשחק כבר".

ווקר בן ה-29 בילה את כל הקריירה שלו בשארלוט אחרי שנבחר על ידה כבחירה תשיעית בדראפט 2011. במהלך העונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 25.6 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים למשחק ב-82 משחקים.

קאנטר סיפר שברגע שנפתח הפרי אייג'נסי ב-NBA הטלפון שלו צלצל ועל הצג הופיע המספר של דני איינג', אבל זה לא היה הוא, אלא ווקר שהשתמש בטלפון שלו. "הוא התקשר אליי, קמבה הוא אחת הסיבות בגללן הגעתי הנה. זה מראה איזה מנהיג הוא". איינג' עצמו התבדח על חשבונו של קאנטר ואמר שלא יעקוב אחריו ברשתות החברתיות: "אין לי מספיק זמן בשביל זה במהלך היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קמבה ווקר שחקן בוסטון עם דני איינג'. AP
ווקר עם דני איינג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully