וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ג'רי סלואן במצב קשה מאוד, לא נותר לו הרבה זמן"

מקורבים לשחקן ומאמן העבר מדווחים שמצבו חמור: "מוגבל מאוד מבחינה פיזית ומנטאלית, זקוק לטיפול והשגחה במשך כל היום"

עריכה: מתן חדד

שחקן ומאמן העבר ג'רי סלואן גוסס. כך מדווח היום (רביעי) בארצות הברית. סלואן בן ה-77 סובל מדמנציה ומפרקינסון וסיפר על כך ב-2016 בזמן שהסימפטומים הפכו להיות מוחשיים. על פי הדיווח האחרון, מצבו של סלואן הידרדר מאוד לאחרונה ומקורב אליו אמר שלא נותר לו עוד הרבה הזמן.

"הוא במצב קשה מאוד, הוא מוגבל מאוד מבחינה פיזית ומנטאלית", נכתב בדיווח, "הוא זקוק לטיפול ודאגה במשך כל היום. דעתו לא צלולה". אשתו של סלואן, תמי, דואגת לו ועושה כל שביכולתה על מנת לעזור לבעלה, היא מבלה איתו ותומכת בו באהבה ככל הניתן. על פי הדיווח סלואן, שנחשב לאחד ממאמני ה-NBA הגדולים בכל הזמנים, לא כשיר להגיע יותר למשחקי יוטה ג'אז.

סלואן שיחק בבולטימור בולטס ובשיקגו בולס בין 1976-1965 אחרי שנבחר כבחירה רביעית בדראפט 1965. הוא שיחק עונה אחת בבולטימור לפני שעבר לשיקגו, בה שיחק במשך עשר שנים כשהוא נבחר פעמיים לאולסטאר ונכלל ארבע פעמיים בחמישיית ההגנה של העונה. שנתיים אחרי הפרישה מונה סלואן לעוזר המאמן בשיקגו, אותה אימן לאחר מכן בין 1982-1979. ב-1985 מונה לעוזר המאמן ביוטה, אותה אימן החל מ-1988 עד 2011. בין היתר אימן שם את הקבוצה הגדולה של קארל מלון וג'ון סטוקטון שהגיעה פעמיים לגמר והפסידה לשיקגו בולס של מייקל ג'ורדן.

ג'רי סלואן מאמן יוטה ג'אז. AP
ג'רי סלואן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully