וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות: סלטיק מציעה לבאר שבע בונוס על העפלה לליגת האלופות

17.7.2019 / 14:34

הסקוטים העלו את הצעתם על חאתם עבד אלחמיד ל-1.5 מיליון יורו בנוסף ל-300 אלף יורו אם יעפילו לשלב הבתים, באר שבע מבקשת 2 מיליון יורו. הבלם שוב לא צפוי להיות בסגל מול לאצ'י

צילום ועריכה: קובי אליהו

נמשכים המגעים בין סלטיק להפועל באר שבע על העברתו של חאתם עבד אלחמיד. השיחות נערכות בתיווכו של סוכנו של הבלם דודו דהאן, המקושר בשני המועדונים, ולוואלה! ספורט נודע שההצעה החדשה של הסקוטים היא בונוס של 300 אלף יורו מעבר ל-1.5 מיליון יורו שהם מציעים על הבלם אם סלטיק תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

האלופה הסקוטית תפגוש הערב (רביעי) את פ.ק סראייבו במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון, וצפויה לעבור אחרי שניצחה 1:3 במשחק הקודם בבוסניה. כשבסיבוב השני כבר מחכה לה נומה קאליו האסטונית. כזכור, באר שבע מבקשת 2 מיליון יורו, ובכל מקרה ממשיכה לטעון שעדיין לא קיבלה מסמך רשמי עם הצעה מסלטיק.

עוד בנושא

בכר מתכנן שני שינויים בהרכב ומערך חדש מול לאצ'י
אריאל הרוש המריא להולנד, בוחן הצעה מספרטה רוטרדם

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
בין סקוטלנד לישראל. חאתם עבד אלחמיד/יוסי ציפקיס

על אף שאלחמיד התקבל באהדה גדולה באימון הפתוח שערכה הקבוצה ביום ראשון ושמע את האוהדים קוראים להישארותו, ההערכה היא שהוא לא יהיה בסגל גם מחר למשחק הגומלין מול לאצ'י לאחר שביקש להיעדר מהמשחק הראשון בין השתיים ביום חמישי האחרון. השחקן ממשיך להתאמן, אבל חבריו לקבוצה מעידים שהסיטואציה מאוד קשה לו, והעובדה שהוא מחזיק בהצעה לחוזה בגובה 400 אלף יורו בסלטיק מקשה עליו מאוד להתרכז בקבוצתו הנוכחית. גורמים המעורים בפרטי המגעים טוענים שאלחמיד ירצה להישאר אם באר שבע תסרב למכור אותו, אבל תשדרג את שכרו.

עוד בוואלה!

אחרי שחזר לאימונים: אופטימיות בבאר שבע לגבי קאמבק של מליקסון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully