וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש המריא להולנד, בוחן הצעה מספרטה רוטרדם

16.7.2019 / 20:48

השוער שלא נמצא בתכניות של הפועל באר שבע קיבל את אישור המועדון ועשוי לחתום בימים הקרובים בשורות העולה החדשה לליגה הראשונה. סוכנו בדק עבורו גם הצעות בליגה הקפריסאית, בה שיחק בעבר

צילום ועריכה: קובי אליהו

אריאל הרוש המריא הערב (שלישי) להולנד כדי לבחון הצעה מספרטה רוטרדם, שמתעניינת בצירופו לקראת העונה שבפתח. השוער הראשון של העולה החדשה לליגה ההולנדית הבכירה לא האריך את חוזהו, כך שבספרטה מחפשים מחליף. רק השבוע הפסידו ההולנדים 2:1 למכבי תל אביב במשחק הכנה.

השוער המחזיק בחוזה לשנתיים הקרובות בהפועל באר שבע מתאמן לאחרונה בנפרד מהקבוצה וביחד עם השחקנים שבמועדון רוצים להשתחרר מהם. סוכנו רונן קצב בדק בשבילו אופציות בתקופה האחרונה, בין היתר מקפרסין, שם שיחק בעבר, אבל בימים האחרונים צצה ההזדמנות בהולנד, אותה יבחן כעת הרוש לאחר שקיבל את אישור קבוצתו הנוכחית.

כזכור, צירפה מוקדם יותר הקיץ הפועל באר שבע את ארנסטס שטקוס ויש לה גם את אוהד לויטה, כך שבמועדון לא מתכוונים להחזיר את הרוש לפעילות ועליו למצוא קבוצה חדשה לעונה הבאה.

הרוש (31), בוגר מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, עלה לבוגרים בקבוצה מהבירה ושיחק בשורותיה מ-2008 עד 2014, אז עזב למכבי נתניה. לאחר עונה אחת המשיך להפועל תל אביב, וממנה יצא לאנורתוזיס פמגוסטה. עונה מוצלחת בקפריסין הספיקה לו, ובקיץ שעבר שב ארצה וחתם לשלוש שנים בשורות הפועל באר שבע, האלופה דאז, אולם לא עמד בציפיות ובשלהי העונה איבד את מקומו בין הקורות לאוהד לויטה.

עוד בנושא:

אחרי שחזר לאימונים: אופטימיות בבאר שבע לגבי קאמבק של מליקסון
הכנה: הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את חרוברי גלוגוב
בית"ר ירושלים: "אין להסיק יותר מדי מהניצחון על ביטוביה"
מכבי חיפה: ספרטה פראג תחזיר בימים הקרובים תשובה לנציגיו של ז'ורז' מאנג'ק

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
קדנציה נוספת באירופה? הרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully