וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אין להסיק יותר מדי מהניצחון על ביטוביה". צפו בתחרות הבעיטות בין יוסי בניון לרוני לוי

16.7.2019 / 17:15

בית"ר ירושלים התאמנה במזג אוויר סגרירי, בצוות המקצועי אמרו על המשחק אתמול: "עשינו כמה טעויות שסיכנו אותנו". בקבוצה מקווים למצוא קבוצה שתישא בעלות שכרו של ז'אורז'יניו, המגן דניל שיבאקוב ייבחן מול אומוניה ניקוסיה

רוני לוי מול יוסי בניון פלייר/בית"ר ירושלים

בווידאו: שחקני בית"ר ירושלים ממריאים למחנה האימונים בפולין

לאחר הניצחון אמש (שני) במשחק האימון מול ביטוביה ביטוב (1:4), ערכה הבוקר בית"ר ירושלים אימון ראשון מתוך שניים שצפויים היום. הצוות המקצועי בראשותו של המאמן רוני לוי החמיא לשחקנים על הרצינות שגילו ועל הדרך בה מתנהל המחנה עד עתה, והדגישו בפניהם את החשיבות של שמירה על המצב הזה ועל הגוף שלהם במהלך התקופה האינטנסיבית. עידן ורד, טל בן חיים ואנטואן קונטה ערכו אימונים וטיפולים בנפרד. האימון נערך במזג אויר קריר, כשגם גשם שוטף ליווה חלקים ממנו.

בצוות המקצועי אמרו על המשחק אתמול נגד ביטוביה: "אין להסיק יותר מדי, מה שכן, ספגנו שער מטעות ועשינו עוד כמה טעויות שסיכנו אותנו, זה אסור שיחזור". המגן דניל שיבאקוב הגיע למחנה וייקח חלק במשחק האימון ביום חמישי נגד אומוניה ניקוסיה. בבית"ר ימתינו להתפתחויות בין סאן מנחם למכבי חיפה בשבוע הבא, כאשר גם מתן בלטקסה עדיין על הפרק.

רוני לוי עם איתמר ניצן בית"ר ירושלים. אתר רשמי
רוני לוי עם איתמר ניצן באימון/אתר רשמי

מספר קבוצות מתעניינות בקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שלא יצא עם הקבוצה למחנה, ביניהן הפועל חדרה והפועל רעננה, אך בית"ר לא מאפשרת לשחקן לצאת להתרשמות בקבוצות אלה בשלב זה. לברזילאי יש חוזה בבית"ר לעונה הקרובה בעלות של 1.5 מיליון ש"ח ובבית"ר מקווים שתימצא קבוצה שתישא בעלויות של לפחות חלק משכרו.

במסגרת יום המכירות האחרון למנויים המוזלים, נרשמת תנועה ערה במשרדי לאן ובפניות של אוהדים למועדון על מנת לרכוש מנוי. עד עתה נמכרו כ-6,000 מנויים, כשהמוקד של מכירת המנויים ב"לאן" מתוגבר עד לחצות. בבית"ר מקווים להגיע לעשרת אלפים מנויים עד למשחק הפתיחה נגד הפועל באר שבע.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם איתמר ניצן. אתר רשמי
אימון במזג אוויר סגרירי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully