וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא רוצה להתייחס לענייני חאתם עבד אלחמיד"

17.7.2019 / 17:01

מאמן הפועל באר שבע נשאל לגבי הבלם במסע"ת לקראת הגומלין מול לאצ'י (ה', 20:30, ספורט 4), נאור סבג: "רוצה להחזיר על האמון שנתנו בי"

צילום: בני ואינר, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תארח מחר (חמישי, 20:30, ספורט4) את לאצ'י האלבנית במסגרת גומלין מוקדמות הליגה האירופית אחרי ה-1:1 במשחק הראשון.

ברק בכר והקשר נאור סבג הגיעו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק. בכר אמר לקראת המשחק: "בתוך הקבוצה אין שום הרגשה שהולך להיות קל, ראינו שלאצ'י קבוצה קשה ואגרסיבית עם שחקנים גבוהים ומסוכנים במצבים נייחים. יהיה משחק קשה למרות שזה בבית. אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לקראת משחק קשה מאוד. כל משחק הוא לגופו, שיחקנו נגד קבוצה קשה במגרש לא טוב כל כך. נקלענו לפיגור מוקדם וגילינו אופי, היינו שווים שער אחד ואני שמח שהשגנו אותו. היה משחק לא טוב, אבל זה משחק רשמי ראשון שלנו העונה. ממשחק למשחק אני מאמין שהקבוצה תיראה יותר טוב וזה יקרה כבר מחר. ננסה לעשות דברים בצורה טובה יותר".

על חאתם עבד אלחמיד אמר בכר: "התכנסנו פה לדבר על המשחק ואני מעדיף להתייחס למשחק. יידעו מחר אם הוא בסגל שלי". בכר הוסיף: "אני חושב שיש פה אחלה חבר'ה שיודעים לקחת על עצמם וככל שהזמן יעבור יראו פה שחקנים שמנהיגים. בואו נחכה עם עניין המנהיגות. נצטרך להשלים את המשימה ולעבור אותם ועכשיו אנחנו מתעסקים בזה".

על התהליך שעברה הקבוצה עד כה אמר המאמן: "אנחנו לומדים את הקבוצה ולכל משחק יש את המסקנות שלו. אנחנו רוצים להתכונן הכי טוב למשחקים הקרובים, אבל אנחנו תמיד חושבים איפה אפשר להתחזק".

נאור סבג: "זאת הרגשה מדהימה שהמאמן נותן לך את השרביט. אני רוצה להחזיר על האמון שנתנו בי. אני מקווה להגיע עם הקבוצה כמה שיותר רחוק. אני פה כדי להצליח ולעבוד קשה. מה שחוויתי עד עכשיו זו קבוצה חמה שהתחברה מהר. נעבוד על המגרש גם. ברור שזו רמה אחרת ממה שהכרתי עד עכשיו. אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות, חיכיתי להזדמנות הזו. אני לא קונה 0:0, אני רוצה לנצח".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
ברק בכר/דני מרון

בכר מתכנן שני שינויים מעניינים בהרכב כשבן שהר צפוי לרדת לספסל וכך גם ניב זריהן, כשאת מקומם עתידים לתפוס חוסה אנחל קאריו ורמזי ספורי.

לא זאת בלבד, בכר גם צפוי לשנות את המערך ולפתוח עם שלושה בלמים, כאשר שון גולדברג שפתח במשחק הקודם כמגן שמאלי יוסט למרכז ההגנה וישחק לצד מיגל ויטור ולואי טהא. מי שצפוי במקרה כזה לשחק קיצוני על הקו השמאלי הוא ג'ימי מרין הקוסטה ריקני. במרכז הקישור ישחקו עדן שמיר, נאור סבג וספורי, שנעדר מהמשחק הקודם בשל מחלה וכלל לא יצא לאלבניה.

בהפועל באר שבע יעקבו אחר הנסיעה של אריאל הרוש להולנד, עליה פורסם כאן אתמול (שלישי). סוכנו של הרוש גלעד קצב יצא עימו להולנד אמש כדי לבחון את ההצעה שקיימת מספרטה רוטרדם. בהפועל באר שבע מקווים שהעסקה תצא לפועל אחרי שהשוער יערוך כמה אימונים במדי הקבוצה ההולנדית.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, ג'ימי מרין, עדן שמיר, נאור סבג, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, חוסה אנחל קאריו.

עוד בנושא:

אריאל הרוש המריא להולנד, בוחן הצעה מספרטה רוטרדם
אחרי שחזר לאימונים: אופטימיות בבאר שבע לגבי קאמבק של מליקסון

עוד בוואלה!

אריאל הרוש המריא להולנד, בוחן הצעה מספרטה רוטרדם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע חוסה אנחל קאריו עם ג'ימי מרין. דני מרון
שני הזרים החדשים צפויים לפתוח. קאריו ומרין/דני מרון

בלאצ'י יודעים שהם חייבים לכבוש כדי לעלות, אבל יתמקדו לפני הכל בהגנה. המאמן סולימאן סטרובה ישמור על מערך שלושת הבלמים ואמר השבוע ש"הפועל באר שבע משחקת באופן שונה לחלוטין בבית ובחוץ".

השוער והקפטן, גנטיאן סלמאני, צפוי להיות כשיר ואמר: "נפצעתי ביד במשחק הראשון, אבל אני מרגיש שאהיה מוכן ליום חמישי. המטרה שלנו היא קודם כל להתגונן היטב ולא לספוג, ואז לנסות לעקוץ בהתקפות מתפרצות ולהעניש את הפועל באר שבע".

הרכב משוער: גנטיאן סלמאני, אלכסנדר איגנייטוביץ', דויד דומגיוני, אלגנטין גיוני, עבדורמן פנגאי, ארדיט דליו, יוליאן שהו, טקו, רגי לושקיה, רדון ג'יג'ה, קיריאן נוובואזה.

נאור סבג שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
נאור סבג/דני מרון
נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
האסלביינק וחבריו באימון/דני מרון
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע, אורן ביטון, ניב זריהן. דני מרון
בן ביטון, אורן ביטון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully