וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: מילוש תאודוסיץ' נחת בבולוניה והתקבל על ידי אלפי אוהדים

התלהבות שיא באיטליה: על פי הערכות, 10,000 אוהדים יגיעו להצגתו הרשמית מחר. המנהל המקצועי של וירטוס: "יש לו מענק על העפלה ליורוליג"

עריכה: מתן חדד

הכדורסל האיטלקי נמצא בדעיכה מתמדת כבר שנים ארוכות, אולם ייתכן שנמצא האיש שיחזיר לו את הניצוץ: מילוש תאודוסיץ'. הרכז הסרבי נחת הערב (שני) בבולוניה אחרי שחתם במפתיע לשלוש שנים בוירטוס המקומית, וזכה לקבלת פנים מלכותית.

על פי דיווחים באיטליה, אלפי אוהדים נלהבים של קבוצת הפאר לשעבר, שתשתתף ביורוקאפ בעונה שבפתח, הגיעו לנמל התעופה בבולוניה. בסרטונים מהמקום נראה תאודוסיץ' כשהוא יוצא לעברם ומתקבל בשירה גדולה.

הרכז בן ה-32, שבין השאר דחה הצעות ממכבי תל אביב, אנדולו אפס ומילאנו כדי לחבור למאמנו בנבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ', יוצג מחר רשמית ביוניפול ארנה, האולם המיתולוגי של הקבוצה שמוכר יותר בשמו הקודם, הפלאמלגוטי. על פי הערכות, קרוב ל-10,000 אוהדים - לא פחות ולא יותר - עשויים להגיע להצגתו.

עוד בנושא

בולוניה הודיעה רשמית: מילוש תאודוסיץ' חתם לשלוש שנים
אולי ביורוליג זה יעבוד: ג'ימר פרדט חתם בפנאתינייקוס
אלכס טיוס מסביר: למה עזבתי את מכבי תל אביב. ראיון

מוקדם יותר היום התייחס המנהל המקצועי של וירטו לוקה בראלדי להחתמה המרגשת ואמר ש"היה משא ומתן קשוח מאוד, עדין מאוד. היו לנו שיחות איתו במשך חודשיים שלמים, מהרגע שסשה ג'ורג'ביץ' מונה למאמן שלנו. הוא זה שאמר לנו לנסות לצרף אותו".

בראלדי חשף שתאודוסיץ' ירוויח למעלה מחמישה מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות, לצד בונוס שמן במקרה שיצליח לעמוד במשימה שלשמה הוחתם - להחזיר את וירטוס בולוניה ליורוליג. "אני חושב שהחבילה הכספית שהצענו לו די מתגמלת", אמר בראדלי.

כדי לזכות בבונוס, וירטוס לא תצטרך לזכות ביורוקאפ כדי שהיה נהוג בשנים עברו אלא תוכל להסתפק בהעפלה לגמר, שכן על פי החוקים החדשים שתי הפיינליסטיות יקבלו כרטיס חופשי למפעל הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully