וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ערכה אימון ראשון בפולין, רוני לוי: "הזדמנות להשתפר"

15.7.2019 / 16:05

הצהובים-שחורים יפגשו היום את ביטוביה המקומית. משה חוגג יכריע לגבי לה פמיליה, בקבוצה אמרו ש"הכיוון מלחמתי". שחקן נבחרת הנוער דוד דגו חתם לחמש שנים במועדון

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים במפגן תמיכה עבור עלי מוחמד/צלם: יוני ריקנר עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הבעלים של בית"ר ירושלים משה חוגג שהצטרף אמש (ראשון) למחנה האימונים בעיירה גניוינו בצפון פולין אמור לערוך בהמשך השבוע שיחות עם יוסי בניון, אלי אוחנה ומוני ברוש בנוגע להתנהלות מול ארגון האוהדים "לה פמיליה" בהמשך הדרך. אוחנה וברוש יגיעו לפולין בהמשך השבוע ואז יתקבלו ההחלטות. בדבר אחד חוגג כבר הכריע - המועדון לא ישתף פעולה עם אף ארגון אוהדים שלא יתנגד לאלימות וגזענות, או כזה שיפלה שחקן על רקע דת או גזע.

"הכיוון כרגע הוא מלחמתי", אמרו הבוקר במועדון. "גם אם חוגג יירגע זה כבר לא יהיה אותו דבר. הגישה מהיום תשתנה, מי שירצה יתיישר איתנו, מי שלא יהיה בבעיה".

עוד בנושא:

לאחר מסע של 10 שעות: בית"ר ירושלים הגיעה למחנה האימון בפולין
בית"ר ירושלים המריאה למחנה האימונים: "רוצים לספק את חוגג"
בבית"ר ירושלים בטוחים שמשה חוגג לא יעזוב, יקיר ארצי חתם

שחקני בית"ר ירושלים מחנה אימונים בפולין. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים בפולין/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

הקבוצה ערכה הבוקר אימון ראשון במחנה בפולין ותפגוש הערב (19:00) את ביטוביה ביטוב המקומית למשחק אימון. לפני האימון אמר רוני לוי לשחקנים: "זה מחנה מאוד חשוב, מרגיש שעשינו הכנה טובה, ועכשיו צריך להוסיף קצב ונעשה את זה עם הזמן. זאת הזדמנות טובה לכולם להשתפר ואני מצפה להתנהגות כמו שצריך מכולם. מצפה שתהיו מפוקסים ושנחזור לארץ קבוצה טובה יותר. יהיו שלושה משחקי אימון טובים ואני מאמין שנחזור לארץ טובים יותר. שיהיה מחנה מוצלח".

בקבוצה מרוצים מהחיבור בין הזרים. אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן שהיו חברים עוד מהעונה שעברה קלטו היטב את עלי מוחמד ובהמשך גם את לוי גרסיה, והארבעה נראים כמו חבורה אחת מגובשת. לגבי מוחמד אמרו במועדון: "השקט כאן יעזור לו, הוא לא בנוי לכל הרעש והאוהדים שמקללים או מניפים אותו. הוא בחור מופנם שצריך שקט, צריכים להפסיק להתעסק בו".

הנבחן היהודי דניל שביאקוב בן ה-19 צפוי להגיע היום בערב למחנה ויחמיץ את משחק האימון מול ביטוביה. בבית"ר ויתרו על אימון הערב אמש בשל העיכובים בטיסה, שהביאו את הקבוצה למתחם האימונים רק ב-22:00. השחקנים לא התלוננו על הטיסות והעיכובים ובבית"ר אמרו על כך: "יש כאן חומר אנושי טוב, לא מתעסקים בשטויות, כולם רק רוצים להצליח".

בית"ר ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא סאן מנחם וממתינה לראות האם מכבי חיפה תשחרר את המגן. אם זה יקרה, מנחם כבר הביע רצון להצטרף לבית"ר ולחתום לשנתיים.

מי שכן חתם בקבוצה הוא קשר נבחרת הנוער, דוד דגו, שהגיע ממכבי תל אביב. דגו (18) חתם לחמש שנים ומשה חוגג אמר אחרי החתמתו: "כיף גדול להביא שחקן כזה למועדון, מתוך רצון להחזיר את מחלקת הנוער לקדמת הבמה וכמובן כשלד לקבוצת הבוגרים בעתיד". בית"ר שילמה 125 אלף יורו על חצי מכרטיסו, ובעוד שנה תהיה לה אופציה להשלים את רכישת כרטיסו באופן מלא.

עוד בוואלה!

לאחר מסע של 10 שעות: בית"ר ירושלים הגיעה למחנה האימון בפולין

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים דוד דגו. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוגג משקיע במחלקת הנוער. דוד דגו/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

צפו בעלי מוחמד שר במחנה האימונים של בית"ר

מתוך חשבון האינסטגרם של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully