וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים בטוחים שמשה חוגג לא יעזוב, יקיר ארצי חתם

11.7.2019 / 21:10

למרות הקריאות הגזעניות באימון הפתיחה של בית"ר ירושלים, מוחמד מעודד מהתמיכה שקיבל מהקהל והבעלים. בלם מכבי יבנה (23) יצטרף למחנה האימון

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

עלי מוחמד שוב מצא את עצמו אתמול (רביעי) בלב הסערה בבית"ר ירושלים, אחרי שבמהלך אימון הפתיחה של הקבוצה חלק מהאוהדים קראו קריאות גזעניות לשחקן הרכש ושרו "מוחמד מת". המועדון הודיע בתגובה "מאוכזבים מההתנהגות הגזענית של חלק מהאוהדים". משה חוגג איים בעזיבה, ארבעה אוהדים נעצרו לאחר האימון, והכל בגלל כדורגלן שבסך הכל מנסה להשתלב בקבוצתו החדשה.

עם זאת, מוחמד שוחח אתמול עם סביבתו ואמר שהוא אינו לוקח בצורה קשה מדי את האירועים. הכדורגלן ציין בפני חבריו שהרגיש אהבה מרוב הקהל, ואף יצא בסוף האימון כשהוא נישא על כתפי חלק מהאוהדים שחיכו לו. עם זאת מוחמד אמר שהוא מעריך את המלחמה של הבעלים, גם אם מדובר בקומץ. "צריך לתת עכשיו את כל הגב לעלי מוחמד", אמר שחקן בקבוצה, "גם אתמול ראו שזה קומץ אבל לפעמים קומץ מצליח לעשות רעש שיכול להזיק מאוד. זה לא פשוט לשחקן להיות בסיטואציה הזו אבל אנחנו נהיה כולנו מאחוריו ונחזק אותו".

עוד בנושא
סערה בבית"ר ירושלים: קריאות גזעניות לעלי מוחמד ושירת "מוחמד מת" באימון הפתיחה
בעקבות האירועים בבית"ר: משה חוגג שוקל את המשך דרכו, 4 נעצרו
מונס דאבור: "זה משהו גדול שיש 5 ערבים מתוך 11 בהרכב נבחרת ישראל"

שחקן בית"ר ירושלים עלי מוחמד. דני מרון
רוצה להתעסק בכדורגל. מוחמד/דני מרון

בנוגע לבעלים משה חוגג, הרי שלא מעט אוהדים שלחו אתמול הודעות חיזוק לבעלים וביקשו ממנו לא לשבור את הכלים. חוגג עצמו היה נסער מאוד גם בשעות שאחרי האימון אך בקרב האוהדים, גם כאלה מ"לה פמיליה", היה ניסיון להבהיר לו שמדובר היה בכמה עשרות נערים, ולא ברוח שנושבת מכיוון הקהל.

חוגג עצמו עדיין לא דיבר פומבית מאז שבמועדון שחררו הודעה שהוא שוקל את המשך דרכו, אך בקרב אנשי בית"ר אמרו שהבעלים לא יעזוב, בטח לא בשלב זה, כדי לא לתת לקומץ לנצח. "חוגג נלחם בגזענות כבר תקופה ארוכה", אמר גורם במועדון, "הוא ימשיך להילחם ואנחנו כבר רואים שינוי. הקהל הגדול כבר לא מפחד לשרוק בוז לקומץ שמקלל וזה משהו שלא היה בעבר בבית"ר".

בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והרחיק אוהד בית"ר ירושלים כבן 26 מכלל מגרשי הכדורגל עד לסוף עונת הכדורגל, בעקבות מעצרו של החשוד אמש וחקירתו במשטרה לאחר שנצפה מפעיל על פי החשד רימון עשן באימון פתיחת העונה.

בהמשך לכך, מנהלת הליגה הוציאה הודעה שבה היא גינתה את גילויי האלימות שהתרחשו אתמול באימון בית"ר. בהודעה נכתב: "המנהלת מגנה כל התנהגות אלימה באשר היא, פיזית או מילולית ובמיוחד התנהגות גזענית, כפי שהפגינו קומץ של אוהדים נגד שחקנה של בית"ר ירושלים עלי מוחמד. המנהלת מגבה את הבעלים משה חוגג ואת הנהלת בית"ר ומבקשת להודות למשטרת ישראל על הפעולה המהירה שנקטה, אשר הביאה למעצרם של אותם אוהדים".

"אנו תקווה כי מערכת המשפט תעניש בחומרה את אותם עבריינים על מעשי הגזענות הללו ובכך יישלח מסר חריף לכל מי שחושב בעתיד להתנהג בצורה שכזו ובכך לגדוע התנהגות עבריינית מסוג זה בעתיד.
המנהלת תעמוד לצד בית"ר במאבק נגד הגזענות ותעמיד את כל הכלים העומדים לרשותה לסייע למועדון".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: משה חוגג שוקל את המשך דרכו

לכתבה המלאה
יקיר ארצי בית"ר ירושלים. אתר רשמי
מליגה א' לליגת העל. יקיר ארצי/אתר רשמי

תאמינו או לא, בבית"ר התעסקו היום גם בכדורגל נטו. הקבוצה החתימה מאוחר יותר הערב את יקיר ארצי, בלמה של מכבי יבנה מליגה א'. ארצי בן ה-23 ימריא עם הקבוצה למחנה האימון, ואמר: "בחודש האחרון התאמנתי עם הקבוצה ואין מאושר ממני להצטרף למועדון. מחכה שהעונה כבר תתחיל".

טל בן חיים תומך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully