וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מסע של 10 שעות: בית"ר ירושלים הגיעה למחנה האימון בפולין

14.7.2019 / 21:55

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון במחנה נגד ביטוביה המקומית. חוגג יצטרף, במועדון אמרו: "הוא כועס, כולם מחכים שיירגע"

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: שחקני בית"ר ירושלים ממריאים למחנה האימונים בפולין

שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי הגיעו הערב (ראשון) אל מחנה האימונים בפולין לאחר מסע ארוך של מעל ל-10 שעות. שחקני הקבוצה הגיעו לשדה התעופה עוד לפני השעה 09:00 בבוקר, הקבוצה טסה ב-11:00 לוורשה, ומשם המשיכה לטיסה נוספת לגדנסק שאחריה הגיעה נסיעה של שעה באוטובוס למחנה. בין הטיסות נוצר עיכוב עקב בדיקה חוזרת של המזוודות, כאשר שחקנים ניצלו זאת בכדי לצפות בגמר טורניר ווימבלדון בין נובאק דג'וקוביץ' לרוג'ר פדרר. בבית"ר רצו לערוך אימון קל הערב, אך בשל העיכובים לא בטוח שהוא יתקיים. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון במחנה, נגד ביטוביה המקומית.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. דני מרון
יצטרף למחנה. משה חוגג/דני מרון

מי שאמור להצטרף לקבוצה הלילה או לכל המאוחר מחר הוא הבעלים משה חוגג. בהמשך השבוע אמורים להצטרף גם היו"ר אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש, ואמורות להתקיים שיחות נוספות בנוגע להמשך הפעולות של חוגג בנוגע לאוהדים. חוגג שומר את הקלפים קרוב לחזה, אך בבית"ר מרגישים כי הוא נחוש ללכת לפעולות מלחמתיות כנגד ארגון "לה פמיליה" וחוששים כי הדברים יפגעו בצורה מקצועית.

ללא קשר, הבעלים כבר הבהיר לאנשי המועדון כי לא ישתף פעולה עם אף אירגון האוהדים שלא יחרוט על דגלו כי הוא נגד אלימות וגזענות ויתחייב לקבל כל שחקן, מכל דת או גזע. עדיין לא ברור באילו פעולות חוגג ינקוט, אבל בבית"ר אמרו היום: "המון אנשים מנסים להרגיע אותו. כרגע הוא כועס וכולם מחכים שיירגע ויקבל החלטות בשיקול דעת. הוא השקיע כאן המון כסף, כולם רוצים שקט ולהתרכז בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully