וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן נחת לקראת חתימה, הצעה רשמית הוגשה לשיר צדק

12.7.2019 / 19:53

עשרות אוהדים אדומים קיבלו את הקשר בשדה התעופה. הבלם מעוניין להצטרף לקבוצה למרות שהיא מציעה לו 140 אלף דולר לעונה - סכום נמוך משמעותית משכרו בהפועל באר שבע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עומרי אלטמן נחת הערב (שישי) בישראל והתקבל על ידי כמה עשרות אוהדי הפועל תל אביב בשדה התעופה. הקשר שלא נמצא בתכניות של פנאתינייקוס כבר הגיע לסיכום עקרוני עם האדומים וכל שנותר כעת הוא להשיג את שחרורו הבינלאומי. במועדון מקווים שאלטמן אכן ישוב למועדון וייצא עימו למחנה האימונים, ובמקרה כזה יירד מהפרק גידי גאניוק.

בלם הפועל באר שבע שיר צדק קיבל הצעה רשמית מהפועל תל אביב להצטרף לקבוצה לעונה הקרובה. צדק בן ה-29, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע, רוצה פיצוי מלא תמורת התרת חוזהו מהקבוצה מבירת הנגב. על פי הערכות, הפועל תל אביב הציעה לצדק שכר של 140 אלף דולר לעונה הבאה.

לשם השוואה, השחקן מחזיק בבאר שבע בחוזה לעונה הבאה בשכר של 300 אלף דולר ולעוד עונה בשכר של 320 אלף דולר. צדק רוצה לעבור להפועל תל אביב ואולי אפילו ייצא איתה למחנה האימונים ביום ראשון, אבל לא יעשה את הצעד הזה לפני שיקבל פיצוי מלא מבאר שבע. הפועל תל אביב רוצה שצדק יחליף את אדי גוטליב בתפקיד הבלם. גוטליב אמור לעבור לרוסיה ולחתום בשורות אורנבורג מהליגה הבכירה.

עוד בנושא

מאות אוהדי בית"ר ירושלים במפגן התמיכה במשה חוגג ועלי מוחמד
דרוש חיזוק, ובמהירות: במכבי חיפה לא מסתנוורים מהניצחון על מורה
מכבי תל אביב שוקלת לצרף מגן ימני זר ומודאגת מהיכולת בהכנה

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
ימשיך ללבוש אדום? שיר צדק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully