וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולם על ליגת האלופות, מעריץ את קסיאס, ולא לובש אדום: יאניוטיס נחשף

12.7.2019 / 15:35

השוער החדש של מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי והצהיר: "צריכים לזכות גם העונה באליפות בפער גדול". מגן ימני זר יצורף?

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אנדראס יאניוטיס משתלב לאט לאט במכבי תל אביב. היום (שישי) העניק ראיון ראשון במדים הצהובים, לאתר הרשמי של הקבוצה.

"מהרגע שהראשון שמכבי פנתה אליי רציתי להצטרף. אני חושב שמכבי תל אביב מועדון גדול, הכי גדול בישראל, והאנשים שדיברו איתי גרמו לי להרגיש כך מהשניות הראשונות", סיפר. "בעונה שעברה זכינו באליפות בפער גדול, אבל חייבים לשחזר את זה גם העונה. צריך להגיע רעבים ושהמטרה תהיה זהה כי עכשיו זה יהיה יותר קשה, כי כל הקבוצות מחכות לנו".

"העובדה שאיביץ' נמצא כאן זה דבר טוב עבורי. הוא וחריסטוס (קלפאקיס, מאמן השוערים, י.ט) הם דוברי יוונית וזה עוזר לי מאוד. אני נהנה לעבוד עם חריסטוס והאימונים כאן טובים מאוד. החלום שלי הוא לשחק בליגת האלופות, ואם נמשיך לעבוד בצורה הזו ולהיות ממוקדים, נוכל לעשות את זה".

יאניוטיס, אקס אולימפיאקוס (האדומה), הבטיח ש"לא אלבש יותר את הבגדים האדומים מהמלתחה שלי. ביקשתי גם מהספונסר שלי לא לשלוח לי כפפות או נעליים אדומות", סיפר שהוא מעריץ את איקר קסיאס והעיד על עצמו ש"מחוץ למגרש יש לי אופי רגוע. אני אוהב ללכת לשתות קפה עם חברים טובים, אוהב לשמוע היפ הופ וראפ אבל גם מוסיקה יוונית. אני אוהב הכל".

על העונה האחרונה והפחות מוצלחת באולימפיאקוס אמר: "ששת החודשים האחרונים לא היו קלים, אבל אני עובד קשה וחושב שהפכתי לשחקן יותר טוב. הפיתרון הכי טוב בחיים זה תמיד לעבוד הכי קשה שאפשר".

ז'איר אמאדור, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
דאגה מהיכולת של הקבוצה. ז'איר אמאדור במשחק האימון אמש/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאחר ההחלטה להיפרד מאלי דסה ועל אף שדור אלו אמור להצטרף, הצהובים מחפשים גם מגן ימני זר. הקבוצה עדיין משאירה את עמדת הזר השישי לחלוץ, אבל מאחר שיש בעיה למצוא אחד כזה ולאור העובדה שהגנת הקבוצה נראית כרגע רע מאוד, החלו במועדון לחפש גם מגן ימני זר עם יכולות דפנסיביות בולטות. אתמול אף נפוצה ידיעה שמכבי תל אביב מתעניינת באנטואן קונטה מבית"ר ירושלים, אבל ספק אם יילכו במכבי דווקא עליו והאם זה יהיה בסוף מגן ימני זר.

בתוך כך, בקבוצה מודאגים מאוד אחרי התבוסה אמש לגנק במשחק האימון השני במחנה בהולנד. בקבוצה הודו אמש שהשחקנים רחוקים מלהיות מוכנים למשימה במוקדמות ליגת האלופות. מספר שחקנים של מכבי תל אביב נמצאים בכושר אישי ירוד ובהיבט הקבוצתי ניכר שחסרה התלהבות ואנרגיה.

"יכול להיות שעשו טעות כשלא ריעננו את הסגל", אמרו אמש בסביבת מכבי תל אביב. "השחקן היחיד שהצטרף זה יאניוטיס. אחרי עונת אליפות כזו וכשהמאמן נשאר לעונה נוספת, היה מקום לרענן את הסגל ולהזרים כמה שחקנים חדשים שיביאו יותר התלהבות ורעב. כרגע נראה שיש שחקנים שעדיין לא הפנימו שהעונה החלה ועוד שבועיים כבר משחק ראשון במוקדמות ליגת האלופות.

(עדכון ראשון: 07:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully