וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש חיזוק, ובמהירות: במכבי חיפה לא מסתנוורים מהניצחון על מורה

12.7.2019 / 8:05

למרות התוצאה הטובה (0:2), במועדון מחפשים חיזוק במספר עמדות ומחכים לוילדסחוט ורוקאביציה. יובל אשכנזי סחט מחמאות, וגם: הפריחה המחודשת של עוואד וגרשון

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה מרוצים מהניצחון על מורה, לא מהיכולת

- בחיפה רוצים להכניס לעניינים את וילדסחוט ורוקאביציה

- יובל אשכנזי ונטע לביא סחטו מחמאות

- רמי גרשון ומוחמד עוואד השתיקו את המבקרים

seperator

1.

במכבי חיפה היו מרוצים מהתוצאה אמש (חמישי) במשחק נגד מורה (0:2) אך מודאגים מאוד מהיכולת של הקבוצה במיוחד בחצי הראשון. במועדון מבינים אתמול, אפילו יותר מלפני המשחק, שדרוש חיזוק דרוש לקבוצה ובמהירות. "אנחנו חייבים חיזוק בלא מעט עמדות", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו את זה אבל בלי קשר למשחק. יש פה אחלה קבוצה והיא מגובשת אבל כדי שנהיה פקטור אמיתי בעונה הזו אנחנו חייבים חיזוק ומהר".

בהנהלה גם יודעים את חשיבות החיזוק כאשר גם הבעלים יעקב שחר אמר זאת אתמול באירוע היהלום והבטיח שיהיו עוד שחקנים זרים שיצטרפו. בקבוצה רוצים מאוד לצרף מגן שמאלי, כאשר במקביל לחיפושים אחר מגן זר, צפויים במועדון לעשות פנייה נוספת לטאלב טואטחה בניסיון לצרפו. גם בעמדת הבלם הקבוצה תתחזק כשסרחיו סאנצס מקאדיס הספרדית הוא אחד מהמועמדים.

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מורה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט. לילך וייס רוזנברג
במכבי חיפה בונים עליו. יאניק וילדסחוט/לילך וייס רוזנברג

2.

עוד לפני שייתפנו לרכש חדש, במכבי חיפה רוצים להכניס לעניינים גם שניים שלא שיחקו אתמול, אבל כבר חתמו רשמית בקבוצה. מי שצפוי מביניהם להיכלל בסגל למשחק הגומלין הוא ניקיטה רוקאביצה, כאשר לגבי ההולנדי יאניק וילדסחוט תתקבל החלטה בשבוע הבא. בחיפה רשמו את ההולנדי בשעות הערב של יום רביעי, וזאת על מנת לאפשר לבלבול להחליט האם לכלול אותו בסגל בגומלין.

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי. קובי אליהו
יופי של הופעת בכורה. יובל אשכנזי/קובי אליהו

3.

למרות הדאגה מהיכולת אמש, בקבוצה החמיאו אתמול לכמה שחקנים ובראשם יובל אשכנזי שמבין שחקני הרכש היה הבולט ביותר. מלבד אשכנזי, גם נטע לביא שהיה מצוין זכה לשבחים, כמו גם גיא חיימוב שרשם שתי הצלות חשובות מאוד. מעבר לשלושה האלה, היו שניים שזכו לשבחים גדולים ומהווים סיפור בפני עצמם.

רק לפני כמה שבועות היה רמי גרשון בדרך החוצה מהקבוצה, אך מחנה האימונים שינה את המחשבה של הצוות המקצועי. אתמול גרשון רשם משחק טוב בהרבה ממה שהורגלנו ממנו בשנה שעברה, ובמועדון ממשיכים בנטייה להשאיר אותו בקבוצה במקביל לצירוף בלם זר. גרשון זכה אתמול גם לא פעם לקריאות עידוד מהקהל, ולפי חלק מחבריו לקבוצה, הדבר חשוב לבלם מאוד על מנת לצבור בטחון.

השחקן השני הוא מוחמד עוואד. החלוץ לא קיבל יותר מדי קרדיט בחלק השני של העונה שעברה, אך הגיע נחוש לעונה הנוכחית כדי להוכיח שהוא חייב להיות שחקן הרכב. אתמול הכניסה שלו שינתה את המשחק והוא סחט מחמאות ממרקו בלבול כשהציפייה של החלוץ היא להפוך לשחקן הרכב עוד לפני פתיחת העונה.

מוחמד עוואד מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
נכנס כמחליף והביא את הניצחון. מוחמד עוואד/קובי אליהו

4.

לא מעט שחקנים שעדיין נכללים בסגל של הירוקים לא יישארו בקבוצה. איקוום אודו אוטין צפוי לצאת להשאלה כמו גם שי בן דוד, יהב גורפינקל וסאיקו טורה. בנוגע לאליסון דוס סנטוס, השחקן עדיין לא בתוכניות למרות ששיחק אתמול כמה דקות.

אגב, אחת המתעניינות בבלם הברזילאי היא בני יהודה, אך הדקות שרשם אתמול ימנעו ממנו לשחק עם הזהובים במסגרת האירופאית אם הוא אכן יעבור לקבוצה של יוסי אבוקסיס. בעניין אחר, בקבוצה התעודדו מהעובדה שמעל 16 אלף צופים הגיעו למשחק ומאמינים שלמשחק מול שטרסבורג, אם הקבוצה תעפיל אליו, יגיע אפילו קהל גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully