וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה ימים לדדליין: עדיין אין פיצוח למתווה הזרים בליגת העל

11.7.2019 / 10:45

אם עד ה-15 ביולי לא יגיעו לסיכום, גם בעונת 2019/20 ישוחק הפיינל פור ובמנהלת והקבוצות מנסים להגיע לפתרון. בכל מקרה, בעונה הבאה לא ישתנה מתווה הזרים, כשהפתרון המסתמן הוא במסגרת מתווה שחקני מחלקת הנוער

ONE

בעוד ארבעה ימים יגיע הדדליין שהציבה מנהלת הליגה להגיע להסכמות לגבי כל חוקי הליגה כדי להחיל אותם החל מהעונה הבאה, ונכון לעכשיו הצדדים לא מגיעים להסכמות. אם לא יהיה שינוי במצב, ליגת העל תישאר במתכונת של שלושה סיבובים ופיינל פור, ובמקביל תשוחק הליגה לפי מתווה הזרים שסוכם במאי 2018 - ללא חוק רוסי, ועם מספר מקסימלי של חמישה זרים בטופס. אם יהיה סיכום, הליגה תשוחק עם פלייאוף של הטוב משלושה.

עוד בנושא
דיווח: אלכס טיוס על סף חתימה בקאזאן
עירוני נס ציונה: רביב לימונד חתם לעונה הבאה
במכבי תל אביב מקווים שצסק"א מוסקבה תוותר על מילוש תאודוסיץ'

שמואל פרנקל, אולסטאר 2019. קובי אליהו
שעת השין. פרנקל/קובי אליהו

בינתיים קבוצות הליגה והמנהלת מנהלות מגעים כדי לנסות ולהגיע למתווה, כשמה שסוכם הוא שבכל מקרה לא ישתנו חוקי הזרים לעונת 2019/20, והסכם חדש על הזרים יחול רק מעונת 2020/21. המתווה שעליו דנים כיום הוא מתווה שחקני מחלקת הנוער, כשהוויכוח הוא על מספר השחקנים הזרים והמתאזרחים שיהיו בטופס וגובה הקנסות.

הדעה הרווחת בין קבוצות הליגה היא כי המספר המקסימלי של זרים ומתאזרחים צריך לעמוד על שישה, מספר שלא עובר בשלב הזה, כשמספר של שבעה, שיהיה מקובל גם על הקבוצות שישחקו באירופה, לא עובר נכון להיום. לצורך ההסכם החדש, ההגדרה של שחקן מחלקת הנוער לא תכלול מתאזרחים ששיחקו בנבחרת ישראל, כך שג'ייק כהן וספנסר וייס למשל, ששיחקו בנבחרת, יחשבו כמתאזרחים לכל דבר ועניין.

במנהלת עומלים על ניסיון פיצוח ההסכם בקרוב, כשהתקווה היא שאחרי שיושג סיכום בין כל קבוצות הליגה, הוא יוכל לעבור גם מול ארגון השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully