וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: רביב לימונד חתם לעונה הבאה

11.7.2019 / 9:08

הגארד (1.91, 35) שסיים את דרכו בהפועל תל אביב אחרי שש עונות יהיה שחקן החיזוק השני שמנחית נדב זילברשטיין במהלך הפגרה: "מודה לנס ציונה על האפשרות והאמון בי". המאמן: "בטוח שיתרום מנסיונו ההרב ומיכולותיו"

one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של עירוני נס ציונה בעונה שעברה

עירוני נס ציונה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של קפטן הפועל תל אביב בשנים האחרונות רביב לימונד על חוזה לעונה הבאה. לימונד סיכם את תנאי עזיבתו בהפועל תל אביב בתקופה האחרונה ובנס ציונה ביצעו מהלך מהיר והיו הראשונים שפעלו כדי לצרפו.

"אני שמח מאוד להיות חלק ממועדון עירוני נס ציונה", אמר לימונד לאחר החתימה, "אני מגיע עם רעב גדול להצליח ולטרוף את הפרקט ולעזור לקבוצה לנצח בכל דרך אפשרית שאוכל. אני מודה לנס ציונה על האפשרות והאמון בי ומחכה כבר להתחיל את העונה ולהפוך לבן בית בנס ציונה".

המאמן נדב זילברשטיין הוסיף: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של רבי למשפחת עירוני נס ציונה. אני בטוח שרביב יתרום מנסיונו הרב ומיכולותיו ויהווה גורם מרכזי יחד עם כל השחקנים שכבר חתומים להצלחת הקבוצה ולהנאת הקהל הנפלא שלנו".

לימונד, 1.91, שיחגוג 35 במהלך הפגרה, סיים העונה את עונתו השישית במדי הפועל תל אביב. הוא מדורג במקום ה-33 בין קלעי כל הזמנים, והשני בין השחקנים הפעילים, עם 4,168 נקודות, כשאם ימשיך בקצב צבירת הנקודות שלו בשנים הקרובות, הוא עשוי להכנס ל-20 הקלעים הגדולים של ישראל.. בעונה הנוכחית רשם הגארד הוותיק 11.4 נקודות, 5.5 אסיסטים, אחד הממוצעים הטובים בקריירה שלו, ו-2.8 ריבאונדים.

נס ציונה צירפה עד כה את הפורוורד ליאור קררה מגליל עליון והשאירה את גולן גוט וטל דן לצד רביב פיטשון שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, כשגם שחקן נבחרת העתודה עידן אלבר אמור להגיע. בקבוצה הודיעו אמש על מינויו של איי ג'יי מיטניק לעמדת עוזר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully