וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מקווים שצסק"א מוסקבה תוותר על מילוש תאודוסיץ'

11.7.2019 / 7:56

הצהובים מוכנים להשקיע סכום כסף גדול בצירוף הרכז הסרבי ומעריכים שהקבוצה הרוסית היא המכשול הגדול שנותר. וגם: ההתנהלות המוזרה של ראשון תומאס, שכבר סיכם בקבוצה ולבסוף חתם בפרטיזן בלגרד

ONE

בווידאו: תקציר גמר הפיינל פור

האם מכבי תל אביב תצליח להנחית את מילוש תאודוסיץ'? התחושה בקרב אנשי הקבוצה בימים האחרונים היא כי ניתן לבצע את ההפתעה הגדולה של הקיץ אם הגדולות של אירופה אכן יוותרו על שירותיו של הגארד הסרבי.

באלופה הישראלית נמצאים בקשר מתמיד עם הרכז בן ה-32 בתקופה האחרונה. אם עד הימים האחרונים היה זה על אש נמוכה בצל העניין של מילאנו ואולימפיאקוס הרי שכעת, כשהשתיים ירדו מתאודוסיץ', לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה הגדולה היחידה שעדיין נשארת בתמונה היא צסק"א מוסקבה, קבוצתו האירופית האחרונה של הרכז המצוין. קבוצה נוספת שמוזכרת כמועמדת היא הכוכב האדום בלגרד, אם כי בשורותיה צפוי תאודוסיץ' לקבל משכורת נמוכה יותר, וככל הנראה גם לא להתחרות על זכייה ביורוליג.

הרוסים איבדו בקיץ האחרון את סרחיו רודריגס, קורי היגינס ונאנדו דה קולו, והמחליפים שנחתו באלופת אירופה רחוקים מלהרשים - דארון היליארד ויאניס שטרלניקס. בצסק"א בכל זאת קיימת מחלוקת האם להחזיר את תאודוסיץ', אולם במכבי תל אביב יודעים שהצעה כספית ממוסקבה תהפוך את הגעתו של הסרבי ליד אליהו לכמעט בלתי אפשרית.

עוד בנושא:

בסרביה טוענים: ראשון תומאס העדיף את פרטיזן בלגרד על פני מכבי תל אביב
מייקל רול על סף חתימה במילאנו. ג'ימר פרידט סגר בפנאתינייקוס
מחזור הפתיחה של ליגת העל נדחה בשבוע, ל-5 עד ה-7 באוקטובר

שחקן לוס אנג'לס קליפרס מילוש תאודוסיץ'. AP
הכל עדיין פתוח. תאודוסיץ'/AP

האלופה הישראלית מוכנה להשקיע סכום כסף די גדול בהבאת תאודוסיץ', אפילו על חשבון החתמת שחקנים זולים יותר בעמדות אחרות. אם לא יגיע בסופו של דבר, הצהובים יחכו לסיום ליגת הקיץ בלאס וגאס וההחתמות השונות במחנה הסופי של קבוצות ה-NBA, כשידעו מי בדיוק השחקנים שנותרו בשוק. מבין שחקני הסגל מהעונה שעברה שטרם חתמו לעונה הבאה, היחיד שעוד לא ירד לגמרי מהשולחן הוא דיאנדרה קיין.

בינתיים, פורסם אתמול (רביעי) בסרביה שהפורוורד האמריקאי ראשון תומאס העדיף את הצעת פרטיזן בלגרד על פני זאת של מכבי תל אביב. חלק מאנשי הקבוצה סיפרו אמש באכזבה על ההתנהלות של תומאס, שעל פי דבריהם סיכם את כל תנאיו בצהוב, וברגע האחרון לפני חתימת החוזה עשה פניית פרסה וחתם בקבוצת היורוקאפ מבלגרד. "עד שהוא לא הודיע לנו שהוא הולך לפרטיזן, לא היתה אינדיקציה שהוא לא מעוניין לבוא", סיפר אחד מאנשי הקבוצה, "סכומי הכסף היו סגורים. שנים לא נתקלנו בהתנהלות כל כך מוזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully