וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים: ראשון תומאס העדיף את פרטיזן בלגרד על פני מכבי תל אביב

על פי דיווחים, הפורוורד שיועד לרשת את ג'וני אובריאנט כבר ניהל מו"מ מתקדם עם הצהובים, אבל בחר לבסוף בקבוצה הסרבית שתשתתף ביורוקאפ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקיפאון של מכבי תל אביב בבניית הסגל מטריד רבים מהאוהדים. בשעה שקבוצות יורוליג רבות מחתימות בסכומים גבוהים שחקנים מכל הבא ליד, הצהובים הסתפקו עד כה בהחתמה אחת, זו של נייט וולטרס.

אבל הסיפור הבא מצייר תמונה אפילו מטרידה יותר: מסתבר שהצהובים לא מפסידים במאבק רק לקבוצות יורוליג, אלא נכנעות אפילו לקבוצות יורוקאפ. על פי דיווחים בסרביה, ראשון תומאס שחתם אמש (שלישי) בפרטיזן בלגרד, העדיף את ההצעה הסרבית למרות שכבר ניהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב.

בראיון לאתר הסרבי "ז'ורנל" מאמן פרטיזן אנדרה טרניקיירי אף נשאל על כך, והשיב: "הוא העדיף את פרטיזן בגלל שידע שכאן יהיה לו מקום להשתפר ולהתפתח", סיפר המאמן האיטלקי. "דיברתי איתו בטלפון שלוש פעמים לפני שחתם, וכל הזמן הסברתי לו שהצמחתי הרבה שחקנים לרמות הגבוהות בעבר - ניקולו מלי, יאניס סטרלניקס, בראד וונאמייקר, דריוס מילר, ועוד ועוד. הוא אמר 'אולי הכי טוב בשבילי להצטרף לקבוצה שתאפשר לי להראות את הגרסה הכי טובה שלי, מאשר קבוצה שלא אצליח להתפתח בה'.

עוד בנושא

מייקל רול על סף חתימה במילאנו. ג'ימר פרדט סגר בפנאתינייקוס
העתיד כבר כאן: צפו בביצועים של כוכבי אליפות העולם לנוער בכדורסל
כמו שברצלונה לא תלבש פסים: כמה נדיר הקאמבק של ניקולה מירוטיץ'?

ראשון תומאס. AP
כמעט חתם במכבי תל אביב. ראשון תומאס/AP

על פי הדיווח, תומאס בן ה-24, 2.03 מטר, יועד להיות מחליפו של ג'וני אובריאנט במכבי תל אביב. המגעים בין הצהובים לבינו כבר נכנסו להילוך גבוה, אולם אז השיחות עם טרינקיירי היטו את הכף לטובת פרטיזן, על אף העובדה שתשתתף רק במפעל האירופי השני בטיבו ולא תתחרה ביורוליג.

תומאס החל את דרכו במקצוענים באוקלהומה סיטי בלו, קבוצת הבת של אוקלהומה סיטי ת'אנדר בליגת הפיתוח. אחרי שהעמיד ממוצעים של 13.5 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בג'י-ליג, חתם בקיץ האחרון בססארי האיטלקית, איתה זכה ביורופקאפ של פיב"א והגיע לגמר הפלייאוף של הליגה האיטלקית. הוא העמיד ממוצעים של 15.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ביורופקאפ ו-14.1 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק בליגה האיטלקית.

עוד באותו נושא

מייקל רול על סף חתימה במילאנו. ג'ימר פרדט סגר בפנאתינייקוס

לכתבה המלאה

זה מה שמכבי תל אביב הפסידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully