וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור הפתיחה של ליגת העל נדחה בשבוע, ל-5 עד ה-7 באוקטובר

9.7.2019 / 13:07

ביטול חלון הנבחרות של פיב"א הביא לדחיית הליגה בשבוע נוסף. מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה במשחק פתיחת העונה, לאחריו ייצאו הירוקים למסע משחקים של שבועיים בארצות הברית

ONE

בווידאו: המשחק האחרון של עונת 2018/19

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שלישי) כי מחזור הפתיחה בליגה יידחה מהשבוע האחרון של ספטמבר ל-5 עד ה-7 באוקטובר. הסיבה: הודעת פיב"א מהשבוע שעבר על ביטול חלון הנבחרות שתוכנן לנובמבר, וכתוצאה מכך התפנה שבוע נוסף של משחקים שאפשר את דחיית פתיחת העונה.

עוד הודיעה המנהלת כי הליגה עצמה תצא לדרך במשחק פתיחת עונה חגיגי ב-28 בספטמבר בין האלופה מכבי תל אביב לעולה החדשה מכבי חיפה. למחרת ייצאו הירוקים למסע משחקים בארצות הברית עד ה-15 באוקטובר, ותשלים את משחקי הליגה לאחר שתשוב.

השנה אמורות כל קבוצות הליגה להשתתף בגביע ווינר, כששלב שמינית הגמר נקבע ל-19 בספטמבר ורבע הגמר יחל ב-26 בספטמבר. משחק הגמר יתקיים שבוע לאחר מכן.

במקביל ממשיכים הנסיונות של אנשי המנהלת להוביל למתווה שיאושר על ידי הדירקטוריון וארגון השחקנים להסכם ארוך טווח של חוקי הזרים בליגה. אם הצדדים לא יגיעו להסכם עד ה-15 ביולי, ליגת העל תשוחק גם בעונה הבאה במתכונת של שלושה סיבובים ופיינל פור. כזכור, ההחלטה הקיימת לקראת העונה הבאה היא כי כל קבוצה תוכל להחזיק עד חמישה זרים בטופס, עם ישראלי אחד על המגרש, בהתאם לקנסות ומענקים על מספר הזרים.

ג'ף רוזן, בעלים של מכבי חיפה כדורסל. אדריאן הרבשטיין
עוד מסע בארצות הברית. ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully