וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו לא חייבים למכור, לפוגבה יש עוד כמה שנים בחוזה"

מאמן השדים האדומים דיבר לראשונה ממחנה האימונים בפרת', ומבהיר כי הכוכב הצרפתי מיועד להישאר במועדון: "כל עוד הוא פה הוא מקצוען, עובד ונותן הכל, הסוכנים יכולים להמשיך לדבר"

עריכה: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד נחתה באוסטרליה לפתיחת משחקי קדם העונה שלה, ובמסיבת העיתונאים הראשונה של המאמן אולה גונאר סולשיאר היתה התייחסות נרחבת לכוכב הקבוצה פול פוגבה, לאחר שגם השחקן עצמו אמר שהוא מחפש אתגרים חדשים וגם סוכנו מינו ראיולה התבטא בנושא בימים האחרונים ודוחף את השחקן החוצה מהמועדון.

"אני לא יכול לשבת פה ולדבר על מה שפול והסוכן שלו מדברים", אמר סולשיאר,"יש לו עוד כמה שנים בחוזה והוא שחקן פנטסטי. אני לא מדבר רק על מינו ראיולה, יש מלא סוכנים שדואגים ללקוחות שלהם, ולי יש שחקנים וקבוצה לדאוג לה". למיטב ידיעתי לא היו הצעות על שחקנים בקבוצה. אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו לא חייבים למכור, עסקים כרגיל".

עוד בנושא:
פריס מוכנה למכור את ניימאר ב-150 מיליון
בפ.ס.ז' מבהירים מי הכוכב האמיתי
צ'לסי הודיעה על מינויו של פרנק למפארד

פול פוגבה. GettyImages
פוגבה באימון הקבוצה בפרת', אוסטרליה/GettyImages

לפוגבה יש עדיין שלוש שנים בחוזה של 300 אלף ליש"ט בשבוע, וסולשיאר ממש לא ממהר למכור את הנכס הכי גדול שלו, למרות התעניינות מצד ריאל מדריד ויובנטוס. "פול אף פעם לא הדאיג אותי. הוא מקצוען, הוא עובד קשה, גבר עם הרבה גאווה".

"היו הרבה ספקולציות על מעברים פנימה והחוצה מהקבוצה, כל עוד הוא פה הוא מקצוען, עובד ונותן הכל, הסוכנים יכולים להמשיך לדבר. פול אף פעם לא הוציא את עצמו מהקבוצה, תמיד נתן את המקסימום, אין לי שום טענות אליו. סוכנים מדברים כל הזמן, אבל עובדתית לא היו הצעות על פוגבה".

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר ב-150 מיליון יורו

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
דואג לקבוצה שלו. אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully